It-medarbejder til drift og videreudvikling af data og analyse platforme

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Drømmer du om en rolle som IT-generalist i et miljø hvor samarbejde, høj faglighed og en god portion humor er i højsædet? Og drives du af faglige udviklingsmuligheder gennem mange forskelligartede opgaver? Så er det dig vi har brug for!


Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen stræber efter at være en drivkraft i udviklingen af en agil, innovativ og skræddersyet digital Skatteforvaltning. Vores vision er forankret i tæt samarbejde, forståelse af behov og levering af tidssvarende løsninger på afgørende forretningsmæssige udfordringer. Med høj faglighed, professionalisme og en dedikeret tilgang til samarbejde er vi ikke blot en it-organisation, men en aktiv partner i formningen af fremtidens digitale landskab. Vi tror på at være med til at skabe forandring og innovation, og vores faglige miljøer er præget af ambition og vilje til at drive udviklingen i samarbejde med vores interessenter i Skatteforvaltningen.

Vi søger en driftsspecialist til drift og videreudvikling af data og analyse platforme
For at trives og lykkes i denne stilling, er det en fordel hvis du har kendskab til ITIL-processer og har erfaring med håndtering af driftsopgaver. Evnen til at forstå og anvende ITIL-frameworket vil være centralt for at sikre en struktureret og effektiv tilgang til it-driftsprocesser både on premise og cloudbaseret.

Erfaring med at håndtere driftsopgaver er afgørende, da jobbet kræver en dybdegående forståelse af komplekse systemer og en evne til at jonglere med flere opgaver samtidig. Din tidligere erfaring og viden vil bidrage til at skabe stabilitet og effektivitet i håndteringen af data- og analyseløsninger på tværs af Skatteforvaltningen.

Vi søger en kandidat, der trives med udfordrende driftsopgaver og har en dokumenteret erfaring på området, som kan være en værdifuld ressource i vores team.

Alt efter din erfaring og interesse kan du være med til at forme din rolle og opgaveportefølje på sigt.

Ansvarsområder:

  1. Drift og Vedligehold: deltage i opgaver vedrørende stabil drift af data- og analyseløsninger ved at levere teknisk support og løse driftsrelaterede udfordringer on premise og i cloud.
  2. Performance Monitoring: overvåge og evaluere løsningernes performance for at sikre optimal drift og identificere områder til forbedring.
  3. Teknisk Dialog: samarbejde tæt med erfarne udviklere og interessenter for at løse tekniske issues og optimere løsningerne.
  4. Ejerskab af enkelte data og analyse værktøjer og platforme, hvor der tages et bredere ansvar for disse.
Hvem er du?
Du besidder evnen til at kommunikere direkte og håndtere pressede situationer mens du bevarer roen og professionel optræden. I disse situationer er din direkte måde at kommunikere på ikke blot velkommen, men også en vigtig egenskab for at sikre klare og åbne dialoger, hvor du bringer din mening frem og konfrontere udfordringer med modstandskraft.

Samtidigt besidder du evnen til at holde fast i løsningsorienteret kommunikation, respekt og en ordentlig portion humor, selv i pressede situationer og bidrager dermed både til et stærkt driftsteam og et konstruktivt arbejdsmiljø.

For at få succes i jobbet er det vigtigt, at du har:

  • interesse for drift af data- og analyseløsninger, herunder teknisk support og fejlfinding
  • erfaring fra lignende stilling med håndtering af drift
  • godt kendskab til ITIL og evnen til at anvende dette
  • nysgerrighed og villighed til at lære og udvikle sig.
  • evnen til at arbejde i et tværfagligt miljø og kommunikere effektivt med erfarne udviklere og interessenter
  • en proaktiv tilgang til performanceoptimering og problemløsning.
Hvad kan vi tilbyde
I vores team stræber vi efter at skabe et arbejdsmiljø, der ikke kun opfylder dine professionelle behov, men også beriger din personlige og faglige udvikling. Vores hybrid arbejdsmodel giver dig mulighed for både hjemmearbejde og kontor i Middelfart eller Frederiksberg, hvilket giver en fleksibel tilgang til arbejdet.

Vi prioriterer en åben og direkte kommunikationskultur med plads til feedback, og vi opmuntrer til kontinuerlig udvikling og læring. Hos os kan du forvente et dynamisk arbejdsmiljø, hvor du kan bidrage til vores fælles mission samtidig med, at du udvikler dig fagligt og personligt.

Humor spiller en stor rolle i vores daglige arbejde. Vi vægter et positivt arbejdsmiljø, hvor en god latter er med til at skabe en afslappet atmosfære. Tonen i vores team kan være direkte, og det er nødvendigt, at hver medarbejder trives med denne åbenhed og ærlighed.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV via linket ”Søg stillingen” senest 27. maj 2024. Vi holder samtaler løbende. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Mark Pilemand på telefon 31346511 eller via e-mail på mark.pilemand@ufst.dk eller kontorchef Leif Schandorph på telefon 40712518 eller via mail Leif.Schandorph@UFST.DK.

Opstart 1. september.

Vi forventer at benytte personprofilanalyse og logisk test i rekrutteringsprocessen.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest og referencer.

​Arbejdsstedet er Udviklings- og Forenklingsstyrelsens og du bliver tilknyttet vores kontor enten på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg eller på Teglgårdsparken 26, 5500 Middelfart.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6044724

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet