BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af et dynamisk og velfungerende team, og har du lyst til at arbejde med udlejningsløbehjul og udlejningscykler i Frederiksberg Kommune? Så er du måske vores nye kollega.
Byliv og Drift, som er en enhed i Vej- og Park og Miljø, søger en ny kollega, der skal varetage området med udlejningscykler og udlejningsløbehjul. Byliv og Drift varetager blandt andet myndighedsopgaver i forbindelse med drift, vedligehold og brug af de offentlige veje, fortove, cykelstier og grønne områder.
Din primære opgave i forhold til stillingen vil være at sørge for, at de operatører, der har fået tilladelse til at opstille løbehjul og udlejningscykler i Frederiksberg Kommune overholder betingelserne for deres tilladelse. Herudover skal du holde løbende møder med operatørerne, evaluere ordningerne sammen med operatørerne, sørge for indhentelse af relevant statistik fra operatørerne, besvarer borgerhenvendelser samt bidrage ind i forhold til politiske indstillinger m.v.
Den ledige stilling er forankret i et team på otte medarbejdere, der har ansvaret for brugen af byens veje, vejdrift og -myndighedsbehandling. Teamet sørger for, at kommunens offentlige veje og private fællesveje - via vedligeholdelseskontrakter - er velvedligeholdte, så de er sikre at færdes på. Herudover varetager teamet myndighedsbehandling, byggemøder og tilsyn i forhold til råden over vejareal, gravetilladelser, tilladelse til overkørsler, ladestandere, arrangementer, udlejningsløbehjul og udlejningscykler m.v.
Vi forventer, at du, som vores nye kollega, skal igennem en oplæringsproces, hvor du bliver robust i opgaveløsningen. Vi forventer også, at du har en servicemindet tilgang til samarbejde med borgerne, operatørerne og vores øvrige samarbejdspartnere. Du skal samtidig have lyst til at sætte dig ind i lovgivningen, vores retningslinjer og turde kaste dig ud i noget nyt.
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med opfølgning på tilladelser, bearbejdning af forbrugsdata m.v., borgerdialog og eksterne samarbejdspartnere.
Desuden forventer vi, at du:
- er robust og en positiv og glad person
- er ansvarlig, omhyggelig og engageret i din opgaveløsning
- taler og skriver dansk
- trives med at have travlt og kan lide at have flere bolde i luften
- er i stand til at tilpasse din kommunikation til dem, du kommunikerer med
- er god i både skrift og tale
- er struktureret og god til at samarbejde
- kan begå dig i officepakken, og sætte dig ind i nye systemer som f.eks. vores journaliseringssystem.
- et udfordrende job i en travl og afvekslende hverdag
- en dynamisk arbejdsplads med mulighed for stor indflydelse og faglig udvikling, varierende og spændende opgaver
- et godt socialt og fagligt miljø, med engagerede og humørfyldte kollegaer og samarbejde på tværs i organisationen
- sparring om opgaverne med henblik på fælles forståelse og fælles læring,
Ansættelse sker efter gældende overenskomst og med aflønning efter kvalifikationer i henhold til principperne i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Vi har flekstid, så arbejde og familieliv kan hænge sammen.
Stillingen er indtil videre tidsbegrænset til et år, med mulighed for forlængelse og evt. fastansættelse.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, som skal være os i hænde senest den 24. november 2023 kl. 12:00. Samtaler forventes afholdt den 1. december 2023, med henblik på tiltrædelse hurtigst muligt herefter.
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Chef for Byliv og Drift, Susanne Viuf på 3821 4220.
Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Frederiksberg Kommune, Smallegade 1, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5936343