Generalist med koordineringsevner søges til spændende stilling på kontoret Porteføljestyring Ejendom

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en generalist med gode formidlingsevner, der motiveres af varierende opgaver? Vil du bidrage til at det gode samarbejde og løsninger står i centrum i en travl hverdag? Så har vi den helt rigtige stilling til dig.

Dit kommende job
Du bliver en del af kontoret Porteføljestyring Ejendom, som arbejder med generel betjening af ledelse og styregrupper, analyserer tværgående problemstillinger på ejendomsområdet samt udarbejder oplæg til løsninger. Vi er pt. 12 medarbejdere og vi har et tæt samarbejde med vores kolleger i resten af afdelingen Ejendomsbeskatning og Data og i Vurderingsstyrelsen bredt set.

Som generalist hos os får du en alsidig rolle, som indbefatter tæt koordinering og samarbejde med dine kolleger i hele afdelingen.

Dine primære opgaver vil være:

  • Koordinering og besvarelse af spørgsmål og bestillinger til kontoret og afdelingen
  • Bidrage til sekretariatsbetjening af styregrupper
  • Udarbejdelse af ad hoc præsentationsmateriale
  • Bidrage til faste nyhedsbreve for afdelingen
  • Udarbejdelse og journalisering af notater mv.
  • Håndtering af ad hoc kontoropgaver samt opfølgning
Om dig
Vi søger dig, der har en relevant uddannelse indenfor samfundsvidenskab. Du har erfaring med lignende opgaver og gerne fra en politisk ledet organisation.

Vi søger en kollega, som;

  • Har gode koordinationsevner og opgaveoverblik
  • Er løsningsorienteret og følger op på alle opgaver
  • Er stærk i både mundtlig og skriftlig formidling
  • Er åben, positiv og imødekommende
  • Er indstillet på at gøre en ekstra indsats, når der er behov for det.
Du er en stærk holdspiller og kan indgå i et team med de øvrige kollegaer i Vurderingsstyrelsen, hvor vi hjælper hinanden, når der er behov for det.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning, CV samt yderligere relevant materiale hurtigst muligt og senest den 22. august via linket ”Søg stillingen”.

Ansættelsen er tidsbegrænset til d. 30. juni 2025.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Henriette Hvirring på 2218 4835 eller henriette.hvirring@vurdst.dk.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet referencer og straffeattest.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted vil være Lindevangs Allé 8-12, Frederiksberg.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederiksberg Lindevangs Alle, Lindevangs Alle, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6094249

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet