BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en barselsvikar til behandling af ansøgninger om hjemmehjælp. Stillingen er på 34-37 timer.
Vi har et ledigt barselsvikariat som visitator i ét af vores tre distriktsteams.
Vi søger dig, der er god i samarbejdet med borgere, pårørende og kollegaer, og som vil være med til at skabe velkoordinerede forløb, der understøtter et aktivt deltagende, meningsfuldt og værdigt liv for borgerne i Frederiksberg Kommune.
Visitation og Hjælpemidler er et dynamisk hus med 50 fagligt engagerede og ansvarlige kollegaer, der sammen sætter tværfagligheden i spil, for at give borgerne på Frederiksberg vejledning af høj kvalitet. Vi behandler ansøgninger om hjemmehjælp, hjælpemidler, forbrugsgoder, boligindretning og handicapbiler.
Hjemmehjælpsvisitator i tværfagligt distriktsteam
Du bliver en del af et af vores tre tværfaglige distriktsteam, hvor din opgave er behandling af ansøgninger om personlig og praktisk hjælp efter servicelovens §§ 83 og 83a. Din hverdag er vekslende med hjemmebesøg, telefonisk kontakt til borger og pårørende samt vores samarbejdspartnere i kommunen. Du vil også skulle bevillige mindre hjælpemidler og boligindretning efter §§112, 113 og 116 til borgers hjem.
Vi søger en ny kollega, der:
- Har en relevant baggrund, gerne som ergoterapeut, fysioterapeut eller sygeplejerske og gerne med erfaring fra primærsektoren.
- Handler i helheder og ser samarbejdet med borgere, pårørende og øvrige samarbejdspartnere, som det grundlæggende for en god sagsbehandling.
- Har et grundlæggende kendskab til lovgivningen på området og er god til at formidle dette.
- Trives med at tage ansvar både selvstændigt og i tværfagligt arbejde.
- Har lyst til at være med til at præge udvikling på arbejdspladsen.
- Har gode IT-kundskaber.
Vi kan til gengæld tilbyde:
- At du bliver en del af et hus med fagligt dygtige og engagerede kollegaer med forskellige faglige baggrunde, der sammen tager ansvar for forbedring og udvikling af kerneopgaven.
- Introduktionsprogram og mentor.
- En afvekslende, fleksibel arbejdsdag med stor indflydelse på tilrettelæggelsen af daglige opgaver og god mulighed for balance i arbejds- og privatliv.
- En arbejdsplads med faglig sparring med visitatorkollegaer, fagkonsulenter og ledelsen, hvor alle bidrager og hjælper hinanden med at løse den fælles opgave.
- En arbejdsplads, hvor det sociale fællesskab blandt andet dyrkes i forbindelse med jule- og sommerfest, morgenmad og strikkeklub.
- Kontor i en dejlig bygning i grønne omgivelser på Frederiksberg hospitalsgrund, hvor der også er kantine.
Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og principper om Ny Løn, med start 1. juni 2024 eller snarest muligt. Stillingen er på 34 - 37 timer ugentligt, med flekstidsordning.
Du skal kunne fremvise privat straffeattest, inden ansættelse kan finde sted.
Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen, så kontakte enten leder Frederikke Rørbech på tlf. 28983204 eller teamleder Katrine Christensen på tlf. 2898323.
Ansøgningsfrist er den 25. april 2024. Vi afholder ansættelsessamtaler den 29. april 2024.
Vi ser frem til, at høre fra dig samt byde dig velkommen som vores nye kollegaer.
Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Frederiksberg Kommune Hjemmeplejen, Howitzvej 5, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6029764