Frederiksberg kommune søger nysgerrig kontrolmedarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vægter du gode relationer med borgere og øvrige afdelinger højt? Vil du være med til, at forebygge og afdække socialt bedrageri? Så er du måske vores nye kollega.

Du kommer til at arbejde med sager, hvor der er risiko for, at borgere mod bedre vidende modtager ydelser, de efter lovgivningen ikke er berettiget til.

Vores team består af Folkeregistret, Vielser og Kontrol – i alt er vi 15 kolleger. Du vil blive en del af et godt arbejdsfællesskab, hvor vi samarbejder og prioriterer faglig sparring højt.

 

Opgaver i stillingen

  • Sagsbehandling af sager om socialt bedrageri
  • Behandling af registersamkøringssager fra Udbetaling Danmark
  • Vejledning af borgere og virksomheder
  • Samtaler med borgere – både telefonisk og ved bookede møder
  • Forberedelse og udførelse af virksomhedskontrol 
  • Løbende dialog og samarbejde med kommunens øvrige fagkontorer – samarbejdsevner er derfor vigtige
  • Deltagelse i interne og eksterne netværk.

 

Om dig
Ideelt set har du arbejdet med kontrolopgaven i en anden kommune, men du kan også have en baggrund som sagsbehandler fra ydelsesområderne, erfaring fra beskæftigelsesområdet, fx i et jobcenter eller i en a-kasse og/eller som sagsbehandler fra et Folkeregister.

Du er grundig, vant til at arbejde med lovgivning og har en analytisk tilgang til opgaverne. 

Du har empati for andre mennesker, imødekommende og servicemindet og har sans for udvikling af både arbejdsgange samt for måden vi samarbejder på. Både internt og eksternt.

Kendskab til forvaltnings-, retssikkerheds-, persondata- og cpr-lovgivningen er en fordel, men ikke et krav.

Du formulerer dig godt både skriftligt og mundtligt. Erfaring med avanceret brug af Excel er et plus. 

 

Om os
Vi er en fleksibel arbejdsplads, der lægger vægt på balancen mellem arbejdsliv og familieliv - med flekstid og mulighed for hjemmearbejde efter aftale. Vi har en dagligdag præget af en fri og uformel omgangstone.

 

Praktiske oplysninger

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Arbejdsstedet er Frederiksberg Rådhus, som ligger centralt på Frederiksberg med kort afstand til offentlig transport og et rigt handelsliv.

Stillingen ønskes besat snarest muligt, og vi vil derfor løbende holde ansættelsessamtaler. Ansøgningsfristen er den 14. april 2024.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Ved ansættelsen beder vi om en straffeattest.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du ringe til teamleder Karin Alstrup på tlf. 2898 2522 eller til Kontrolteamet – Christel Sylow Scheel eller Eva Eddelien på tlf. 3821 2509.


Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Frederiksberg Kommune, Smallegade, 1, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6018425

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet