BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du møde borgeren i ”øjenhøjde” og kommunikere med alle - uanset hvem borgeren er, og uanset hvor borgeren befinder sig i livet? Så er et job i Folkeregistret i Frederiksberg Kommune måske noget for dig.
Hos os er vi både serviceformidlere, digitale ambassadører og problemknusere. Vi lægger vægt på, at du fra start bliver oplært af gode kolleger. Du vil komme til at beskæftige dig med en bred vifte af opgaver inden for både sygesikring, forvaltning af CPR-lovgivning, flytninger og valg. Dertil kommer et godt arbejdsmiljø, hvor det gode kollegaskab og den høje faglighed går hånd i hånd. Vi lægger samtidigt stor vægt på, at have det rart og sjovt med hinanden.
Automatisering og digitalisering står højt på vores dagsorden, og vi sætter en ære i at prøve igen – også selvom vi har prøvet det før.
Om dig
Du er generelt nysgerrig og har lyst til at dygtiggøre dig. Du har et godt blik for, hvordan vi kan udvikle og forbedre vores service til borgerne. Du trives med at arbejde selvstændigt såvel som at løfte opgaver i fællesskab med andre.
Vi hjælper mange studerende fra andre lande, og det er derfor en forudsætning, at du taler og forstår dansk - og behersker engelsk til arbejdsbrug.
Opgaver som sagsbehandler
- Flytninger
- Ind- og udrejser
- Diverse indberetninger i CPR
- Sagsbehandling og afgørelser ud fra CPR-loven
- Valgopgaver, primært brevafstemning
- Sygesikring
Folkeregistret er del af Servicecentret i Frederiksberg Kommune, som varetager borgerbetjening, valg, vielser med mere. Vi har et tæt samarbejde på tværs af centeret, og du vil derfor få mange kollegaer på tværs af afdelinger og fagligheder.
Dit arbejdssted er rådhuset, som ligger centralt på Frederiksberg med kort afstand til offentlig transport og et rigt handelsliv.
Det praktiske
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Der indhentes straffeattest ved endelig ansættelse.
Vi skal senest modtage din ansøgning den 24. september 2023. Stillingen ønskes besat snarest muligt, og vi forventer at holde ansættelsessamtaler løbende.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Folkeregister, Kontrol og Vielser Karin Alstrup tlf. 2898 2522 eller sagsbehandler Thomas Støtt Jensen tlf. 3821 2534.
Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Frederiksberg Kommune, Smallegade 1, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://frederiksberg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=5dea7982-14bf-45f2-b66d-7de5486c4bea
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5905192