BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du økonomisk mestersvømmer? Kan du forvandle udfordringer til muligheder? Så kast dig ud i en spændende karriere i Frederiksberg Badene!
Vi søger en dygtig leder, der både kan crawle gennem økonomiske udfordringer og skabe det administrative overblik, som holder vores driftsorganisation roligt flydende.
Du bliver leder af en uundværlig supportfunktion, der understøtter, at vores dygtige medarbejdere kan fokusere på service, sikkerhed og hygiejne, og at ledelsen til hver en tid har det præcise overblik over økonomien og et optimalt grundlag for at arbejde med løbende forbedring og udvikling af virksomheden.
Arbejdsopgaver
Dine ansvarsområder ligger inden for, økonomi, regnskab, budget, it, løn- og personaleadministration samt udvikling og strategi:
- udarbejde budgetter og præcise økonomiske prognoser
- overvåge økonomisk performance og identificere forbedringsmuligheder
- opbygge løn- og personaleområdet efter en periode med erfaringstab
- implementere et nyt system til planlægning af vores servicemedarbejderes (livredderes) vagter
- sikre, at overenskomster og andre forhold, der regulerer medarbejdernes arbejdsforhold, overholdes efter bedste forskrifter og i tæt dialog med kommunens centrale HR-afdeling
- have overordnet ansvar for kontraktstyring og udbudsprocesser
- udarbejde tilbud og kontrakter
- udvikle forretningsstrategier i samspil med virksomhedslederen
- udvælge, implementere og drive Learning Management System (LMS) på baggrund af analyse af markedet
- gennemføre brugerundersøgelser og analyser og på den baggrund identificere udfordringer og muligheder
- optimere salgsstrategier og markedsføring
- have overordnet ansvar for Frederiksberg Badenes it-systemer og samspillet med kommunens it-afdeling
- vedligeholde og udbygge relationer med foreninger, lejere og interessenter.
Din relevante uddannelsesbaggrund ligger inden for økonomi, løn- og personaleadministration eller beslægtede områder, helst på kandidatniveau.
Du er selvstændig og proaktiv og kan tænke kreativt og innovativt. Desuden har du:
- stærke analytiske evner og erfaring med brugerundersøgelser
- indgående kendskab til offentlig økonomi og det offentlige overenskomstområde
- interesse for eller erfaring med implementering og administration af Learning Management Systems
- solid forståelse for kommercielle strategier og evnen til at optimere salgsprocesser som et strategisk værktøj
- fremragende evner for kommunikation og samarbejde
- sans for diplomati
- organisatorisk forståelse og manøvredygtighed
- evne til at styre flere projekter på samme tid.
En organisation i forandring
Du bliver leder af et lille dynamisk team i en organisation under opbygning. Det er ikke en kliché, når vi siger, at vi er i rivende udvikling:
Frederiksberg Badene, der ejes af Frederiksberg Kommune, består af Flintholm Svømmehal og Frederiksberg Svømmehal, hvor sidstnævnte genåbner i 2024 efter en omfattende renovering. Det skal vi på alle fronter være klar til – med processer, procedurer, it-systemer og ikke mindst med ansættelse af mange nye servicemedarbejdere med dertil hørende opgaver for administrationsteamet. Når organisationen er fuldt udbygget, bliver medarbejderstaben på cirka 100-120 personer, hvor hovedparten er ansat på FOA-overenskomst.
Det øvrige ledelsesteam består af virksomhedslederen samt en driftsleder og en teknisk leder.
Dit arbejdssted bliver i første omgang Flintholm Svømmehal. Efter genåbningen af Frederiksberg Svømmehal flytter administrationen til Frederiksberg Svømmehal.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til relevant overenskomst. Frederiksberg Kommune kræver forevisning af straffeattest. Frederiksberg Kommune er en røgfri arbejdsplads.
Spørgsmål
Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Lene Theresa Jepsen, virksomhedsleder af Frederiksberg Badene, på telefon 21 61 72 67. Læg endelig en besked, hvis telefonen ikke besvares.
Søg stillingen
Søg via linket senest den 21. september 2023. Vedhæft ansøgning, CV og eksamensbevis. Vi forventer at holde samtaler i uge 39.
Frederiksberg Kommunes ledelsesgrundlag sætter en tydelig retning for god ledelse.
Læs om de grundlæggende værdier for god ledelse og de tre centrale spørgsmål, som alle ledere i Frederiksberg Kommune skal arbejde med
Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.
Frederiksberg Badene ejes af Frederiksberg Kommune og består af Frederiksberg Svømmehal og Flintholm Svømmehal. Læs mere på svoemmehal.frederiksberg.dk og flintholmsvoem.frederiksberg.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Frederiksberg Kommune, Smallegade 1, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://frederiksberg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=eb50c1d7-ab58-4d0a-916e-8cc47359da0e
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5908109