Forretningskoordinator med ambitioner til datavarehus på inddrivelsesområdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at varetage forretningskoordineringer for et agilt team? Kan du sikre levering af løsninger, der giver den maksimale forretningsværdi indenfor de givne rammer, og som gør en forskel for inddrivelsesområdet? Og kan du omsætte forretningens behov til gode it-løsninger i samarbejde med dit team, og prioritere i den efterfølgende udvikling, drift og vedligehold? Så er du måske vores nye forretningskoordinator i Gældssystemer Data.

Gældssystemer Data har ansvar for at designe, udvikle og drifte en datavarehusløsning
Dit nye team står for at understøtte inddrivelsen hos Gældsstyrelsen, som er vores største kunde. Vi understøtter med opgaver fra produktionsstyring til afstemning og overvågning af transaktioner, som ligger bagved inddrivelsen. Vi benytter moderne metoder og teknologier, hvor fokus er på at bygge de rigtige løsninger til behovet. Dit team løser opgaver inden for data warehousing og business intelligence. Teamet består både af fastansatte og konsulenter, som er specialister på området.

Vi har behov for en forretningskoordinator til at skabe overblik og sætte retning for produkterne. Du skal være med til at sætte dit præg på rollen og processen, så prioriteterne er klare og teamet har en skarpskåret backlog.

Du kan se frem til, i samarbejde med Product Manager, Product Owners og Business Analysts i kontoret, at afdække Gældsstyrelsen forretningsbehov og prioriteringer, og videreformidle til teamet. Du skal være med til at sikre, at der skabes mest mulig forretningsværdi ved at sikre at produktets indhold er tilstrækkeligt afdækket og har rette prioriterede backlog og at leverancer lever op til acceptkriterier.

Dine opgaver i teamet er bl.a.:

  • Samarbejde med Gældsstyrelsen omkring forretningsbehov, prioriteringer og backlog
  • Have ansvar for at features bliver refinet tilstrækkeligt og klar til kommende PI
  • Samarbejde med Scrum Master og sikre fremdrift i teamet
  • Bidrage til stabil drift af systemerne
  • Sørge for at features med løbende forbedringer af systemerne og nedbringelse af teknisk gæld også kommer med i backloggen.
Forretningskoordinator med overblik
I stillingen hos os har du fokus på det gode samarbejde med Business Owner og Product Management omkring vision, roadmap og backlog, samt med teamet og andre bidragsydere i forhold til beskrivelse og realisering af backloggen. Det er dig, der sikrer, at teamet implementerer de forretningsmæssige behov korrekt i systemerne med omtanke for både funktionalitet, teknik og økonomi. I ny- og videreudviklingssituationer samarbejder du tæt med Product Management og Business Owner, således at systemerne løbende kan sættes i drift og udløse værdi. Du anvender Jira til at sikre løbende overblik over feature modenhed og færdiggørelse.

For at få succes i jobbet er det vigtigt, at du har et godt kendskab til IT-udvikling og har stærke analytiske og kommunikative kompetencer. Det er en fordel, hvis du har erfaring som Business Analyst eller Product Owner. Som person er du ansvarsfuld og trives i en stor organisation. Du arbejder struktureret og har en systematisk og positiv tilgang til opgaverne. Du er løsnings- og helhedsorienteret og formår at bevare det fulde overblik, og evner at drive afklaring og beslutninger

Du kan begå dig sammen med kolleger med forskellige fagligheder og fungerer godt i et team, hvor opgaver løses i fællesskab. Desuden formår du at spille sammen med gruppen af Product Owners, Scrum Masters og arkitekter på tværs af vores kontor.

Om kontoret og arbejdspladsen
Du bliver ansat i kontoret Gældssystemer Data, der er en del af fagdirektørområdet Gæld, Motor, Sikkerhed og Digital Arbejdsplads i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen (UFST). Vi er i dag 24 medarbejdere i kontoret med forskellige fagligheder, som alle sikrer, at vi kan udvikle, videreudvikle og drifte nye og eksisterende løsninger.

Vi bor i moderne kontorfaciliteter på Frederiksberg lige ved Flintholm Station. Der er gratis fitnessrum og fri parkering i kælderen.

Grundig introduktion og onboarding
Du kan se frem til et fagligt udfordrende job på en spændende, dynamisk arbejdsplads, der kan tilbyde alsidige og udfordrende arbejdsopgaver i et uhøjtideligt fællesskab.

Vi har et kontor, som består af forskellige fagligheder, men hvor vi i fællesskab får løst opgaverne. Du kan se frem til at indgå i et grundigt introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde med opgaverne.

Kontakt og Ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link ”Søg stillingen” senest den 21. maj 2024.

Vi indkalder til samtaler løbende og forventer at holde samtaler i uge 21-23.
Der vil indgå en faglig case i ansættelsesforløbet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte fungerende kontorchef – Agnete Pheiffer på telefon 72 37 06 38 eller Product Owner Kim Skaarup på telefon 72 37 83 92.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Udviklings- og Forenklingsstyrelsens lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg, tæt ved Flintholm station.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6042054

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet