BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du arbejde med koordinering, compliance og styring i et kontor med stor variation i opgaverne? Er du struktureret, skriftligt stærk og formidabel til at skrive korrekt og formelt med sans for detaljen? Så kunne du være vores nye kollega.
I kontoret Digitale Kanaler og Design udvikler vi websites til fremtidens skattevæsen. Vi søger Service level manager, der har fokus på brugercentreret design, stabil drift og høj kvalitet i sin tilgang til udvikling. Så hvis du brænder for at udvikle fremtidssikre løsninger og har lyst til at være en del af både den daglige drift og videreudviklingen gennem større og mindre projekter – så er det dig vi søger!
Bliv en del af Digitale Kanaler og Design
Du bliver ansat i kontoret Digitale Kanaler og Design, der arbejder for at levere løsninger, der understøtter Skatteforvaltningens myndighedsansvar og slutbrugernes forventninger til digital interaktion med det det offentlige gennem enkle, sammenhængende og sikre webløsninger (som fx skat.dk).
Du skal varetage en bred pallette af opgaver på tværs af kontorets opgaver og referere direkte ind til kontorchefen som du også vil have et tæt samarbejde med. Din arbejdsområder vil l bl.a. omfatte:
- Styregruppebetjening
- Koordinere og udarbejde mødemateriale (dagsorden, materiale og referater) til en række styregrupper, vi betjener og sikre professionelle og strukturerede processer for dette.
- Fællesoffentlige initiativer
- Koordinere og levere input til initiativer i Ministeriet
- EU initiativer
- Koordinere og levere input til initiativer i Ministeriet
- Høringssvar/Høringskoordination
- Koordinering af lovhøringer og bestillinger
- Sikre distribution i kontoret
- Bistå systemejerne og sikre at deadlines og formalia bliver overholdt
- Samarbejdsfora
- Koordinere og udarbejde materiale til mødemateriale (dagsorden, materiale og referater) til en række samarbejdsfora
- Udarbejde forelæggelser og notater, fx til styregrupper eller departementet
- Compliance-opgaver
- Koordinering af udbud og årlige risikovurderinger
- Styring af budget og varemodtagelse af fakturaer
- Være kontorets ”Superbruger” for Workzone, som vi anvender til journalisering og være ansvarlig for at få det forankret i kontoret
- Varetage forskellige ad hoc-opgaver med korte deadlines, fx i forhold til at understøtte kontorchefen
Du har f.eks. en kommunikationsbaggrund, men der kan være mange veje ind i stillingen. For os er det vigtigste, at du har et stort drive, og at du trives med en hverdag, hvor opgaverne er forskelligartede og brede. Endelig er det særdeles vigtigt, at du er en dygtig skriftlig formidler og trives med, at mange leverancer er på skrift i form af forelæggelser, notater, Powerpoint-præsentationer m.m.
Vi lægger vægt på, at du er dygtig på skrift og kan formulere dig formelt og korrekt, er god til at skabe en velfungerende struktur i dit arbejde med sans for planlægning, koordinering og opfølgning, og at du tager ansvar og følger opgaverne til dørs. Du er en person, som både formår at have øje for detaljen i dine opgaver og samtidig har det store overblik. Du har gode koordinationsevner og er stærk til at tilrettelægge gode processer. Du er åben, servicemindet og samarbejdsorienteret. Det er en fordel at du har erfaring fra den offentlig sektor, men det er ikke et krav
Høj trivsel og god work-life-balance
Vi tilbyder gode arbejdsforhold og stor fleksibilitet i en ofte travl hverdag. Vi lægger stor vægt på selvstændighed i vores opgaveløsning og kombinerer det med et tværgående samarbejde og særdeles godt kollegaskab. Vi har fokus på at høj trivsel i kontoret, herunder sikre og styrke vores gode kollegaskab, samt balancen mellem arbejdsliv og privatliv. Selvom vi har travlt, er stemningen altid god mellem os med en uformel omgangstone.
Hvorfor skal du vælge os?
Du bliver en del af et tværgående kontor som har stor spredning i faglige kompetencer som gør hverdagen spændende og alsidig. Vi tilbyder en spændende og travl arbejdsplads med stor, politisk opmærksomhed og med mange berøringsflader i både Udviklings- og Forenklingsstyrelsen samt i de andre styrelser i Skatteministeriets koncern. Du får mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne og skabe udvikling i forskelligartede opgaver. Vores opgaver er svære, så vi kan love, at du bliver udfordret.
”Det fede ved at være i DKD er, at jeg arbejder tæt sammen med mange fagligheder. Det betyder, at vi kommer hele vejen rundt om problemerne – der er f.eks. både ekstremt nørdede udviklere, der ved alt om det, der sker inde i maven på systemerne, og UX’ere, der er superskarpe på, hvordan slutbrugerne møder Skatteministeriets løsninger. At have den bredde af kompetencer samlet i ét kontor er meget værdifuldt.
Desuden har vi det rigtig godt og sjovt sammen, hvilket er noget, jeg personligt vægter meget højt” – Tobias, projektleder
Ansøgning og kontakt
Ansøgning med CV og eksamenspapirer eventuelt yderligere materiale bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 2. januar 2024. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder René Nöstler på tlf. 7237 6289 eller fg. kontorchef Line Kjær Sigaard på tlf. 7237 2859.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg - tæt på Flintholm Station.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5952980