BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du klar til at forme fremtiden for it i skatteforvaltningen? Vi søger en projektkonsulent, der er klar til at dykke ned i spændende opgaver i et attraktivt og dynamisk arbejdsmiljø. Hvis du har lyst til at være en del af et team, der udvikler fremtidens it-løsninger med et stærkt forretningsfokus, så er det dig, vi leder efter.
Vær med til at bygge fremtidens skattevæsen
I Udviklings- og Forenklingsstyrelsen søger vi en projektkonsulent, der er klar til at tage fat på spændende opgaver. Vi arbejder sammen med de øvrige styrelser i Skatteministeriets koncern for at udvikle de bedste it-løsninger, der understøtter skatteforvaltningens område. Vi ser frem til at byde dig velkommen i vores leverancekoordineringsteam, som understøtter videreudviklingen af OSM2-systemet (One Stop Moms). Formålet med systemet er at understøtte nye EU-momsregler, og derved lette virksomhedernes administrative byrder, ved håndtering af moms i forbindelse med salg på tværs af landegrænser.
Dine primære opgaver
Som projektkonsulent i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen vil du spille en central rolle i styring og implementering af vores opgaver. Du vil være en del af et ambitiøst team, hvor dine arbejdsopgaver og ansvar omfatter det at støtte ledelsen, ved at bistå med administrative opgaver i den daglige arbejdsgang. Opgaverne vil bl.a. være at
- Opdatere bemandingsstyringsdokumenter for at holde styr på ressourcer og sikre oprettelse af eksterne konsulenter i de forskellige systemer samt varetage on- og off-boarding processer for at sikre en glidende overgang for alle teammedlemmer
- Være controller på tidsregistreringsprocessen
- Kontrol og luk af ugesedler i tidsregistreringssystemet IUT
- Sikre varemodtagelsesprocesser for at styre indkøb og leverancer
- Sikre journaliseringsprocesser for at holde styr på dokumentation og kommunikation
- Varetage interne kontroller af rettigheder for at sikre opgavernes integritet og overholdelse af regler og retningslinjer
- Varetage ad hoc-opgaver med korte deadlines, der sikrer fremdrift i en travl hverdag
Nogle af de nøglekompetencer, som vi søger i en projektkonsulent er:
- Evnen til at planlægge, organisere og styre opgaver effektivt
- Evnen til at formidle information klart og effektivt til forskellige interessenter
- Evnen til at analysere komplekse problemer og finde løsninger
- Evnen til at arbejde effektivt i team og med forskellige interessenter
- Evnen til at tilpasse sig ændringer og håndtere usikkerhed.
- Forståelse for it og en grundlæggende viden om digitalisering
- Forståelse for offentlig forvaltning
- Evne til at arbejde i en dynamisk og omvekslende organisation, og dermed kan håndtere hurtige ændringer, højt arbejdstempo og usikkerhed.
Det kan også være, at du er nyuddannet med lyst til et job inden for administration i en it udviklingsorganisation. Du har fokus på kvalitet og detaljen, og kan bringe dette i spil i et større perspektiv for at agere proaktivt på de drifts- og udviklingsopgaver, der kommer ind.
Du skal have mod på at navigere i et politisk, dynamisk og komplekst miljø, og du evner at indhente de informationer, der er nødvendige for, at du kan gennemføre styringsprocesserne.
Organisatoriske tilhørsforhold
Din organisatoriske tilhørsforhold vil være inden for fagområdet Virksomhed, Opkrævning og Økonomi. Dette område er dedikeret til at understøtte Skattestyrelsens forretningsdrift og -udvikling gennem it-drift, forvaltning, videreudvikling og nyudvikling af it-systemporteføljen. Din ansættelse vil være i kontoret for MOMS Udvikling og Product Management, som er en del af underdirektørområdet MOMS.
Kontoret er kendetegnet ved en positiv atmosfære og høj faglig ekspertise, hvor du vil få mulighed for at påtage dig betydelige ansvarsområder. Vores opgaver involverer tæt samarbejde med andre kontorer inden for samme fagsøjle, samt forretningsspecialister fra andre styrelser i Skatteforvaltningen og eksterne leverandører. Der er en følelse af fællesskab på tværs af faglige discipliner, da alle arbejder mod det samme mål.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send en ansøgning, CV, eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale via linket ”Søg stillingen” senest søndag den 11. august 2024. Stillingen er til tiltrædelse snarest muligt.
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Per Ullits, LKT lead, på telefon 30 16 21 53, eller Karin Dahlmann Nielsen, kontorchef for Moms Udvikling og Product Management, på telefon 72 38 38 20.
Vi forventer at benytte personprofilanalyse og logisk test i rekrutteringsprocessen.
Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest samt reference.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Arbejdsstedet er Udviklings- og Forenklingsstyrelsens adresse på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6081058