BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du passioneret omkring at forbedre dine kollegaers arbejdsgange gennem udvikling af digitale forretningsprocesser? Vil du være en del af et team, hvor ambitionerne er høje, og samarbejdet bliver prioriteret? Hvis du kan svare ja til disse spørgsmål, er du måske DM’s nye digitaliseringskonsulent.
”Du skal søge denne stilling, hvis du befinder dig godt i det særlige spændingsfelt mellem teknik og menneske. Du kommer til at have mange kontaktflader ud i organisationen og skal udvælge og tilpasse de gode løsninger i samarbejde med leverandører og brugere,” fortæller Senior Business Analyst Line Karkov.
Som vores nye digitaliseringskonsulent i DM får du en nøglerolle i videreudviklingen af DM's vigtigste digitale løsninger.
Vi taler ikke om mindre udviklingsprojekter, men derimod om selve kernen i DM’s digitale flagskib nemlig vores nye medlemsløsning og medlemsportal.
Derfor har vi brug for dine faglige kompetencer og digitale indsigt til at sikre, at disse projekter bliver sødygtige til glæde for både dine kollegaer og DM’s medlemmer.
Dine opgaver: Fra facilitering af workshops til procesoptimering
Vi tilbyder dig et arbejde, hvor du får mulighed for at brillere, når du faciliterer workshops, designer forretningsprocesser og udvikler andre vigtige digitaliseringsprocesser, som skubber vores projekter fremad.
Arbejdet kræver, at du både har god forståelse for brugeroplevelsen og procesoptimering samt kan sætte dig ind i forskellige arbejdsgange på tværs af organisationen.
Du kommer blandt andet til at:
- deltage i udviklingsprojekter med fokus på digitale medlemsløsninger
- identificere og optimere interne digitale arbejds- og forretningsprocesser
- beskrive udviklingsønsker og teste dem efter udvikling
- have tæt leverandørkontakt
- drive workshops selvstændigt og lave præsentationer til resten af organisationen
- udforme relevante vejledninger og undervisningsmateriale
- varetage 2. level support
- understøtte forretningens superbrugere
Du kommer til at arbejde med Microsoft Dynamics CE, Sharepoint og Azure DevOps.
Hvem er du
Overordnet har du fokus på, hvordan DM skaber værdi for medlemmerne og forretningen ved at videreudvikle medlemsydelser, så DM får et stærkt, digitalt økosystem.
Herudover ser vi gerne, at:
- du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har opnået dokumenterede resultater med optimering af forretningsprocesser og omsætning af forretningens behov til digitale løsninger
- du er analytisk, grundig og struktureret
- du har evnen til at skabe et nært samarbejde med organisationen, eksterne samarbejdspartnere og nærmeste kolleger
- du eksekverer, skaber fremdrift og bevarer overblikket.
Vi tilbyder: varierede opgaver, dygtige kollegaer og gode rammeforhold
”Helt ærligt så synes jeg lidt, at det er en gave, at man både kan få en et stort ansvar, komplekse arbejdsopgaver, og samtidig have overskud når jeg kommer hjem,” afslutter Line.
Hos DM får du gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i et job med udfordrende og meget varierende arbejdsopgaver.
Du kommer til at indgå i et dynamisk team, der arbejder fokuseret med digital forretningsudvikling, effektiv teknisk systemunderstøttelse, samt ibrugtagning af ny teknologi til at understøtte medlemsoplevelsen.
Vi lægger vægt på et uformelt arbejdsmiljø, og på at hjælpe og sparre med hinanden for at komme i mål med opgaverne.
Du bliver en del af en organisation, hvor fleksibilitet og arbejdsliv i balance står højt på dagsordenen. Du får derfor tilbudt IT-udstyr til en god hjemmearbejdsplads for at kunne afveksle bedst muligt mellem at være på vores kontor på Frederiksberg og hjemme.
Stillingen er på 37 timer om ugen og ønskes besat hurtigst muligt. Aflønning sker efter intern overenskomst.
Du ansættes i afdelingen IT- og digitalisering med reference til IT- og digitaliseringschefen.
Vil du vide mere om stillingen,…
… er du velkommen til at kontakte IT- og digitaliseringschef Jørgen Andersen på telefon 20 98 34 04 eller jan@dm.dk
Vil du vide mere om forholdene som ansat i DM, kan du kontakte AC - tillidsrepræsentant Tor Schlosser på telefon 38 15 66 08 eller tsc@dm.dk, eller HK-tillidsrepræsentant Sidse Rølle Jakobsen på telefon 38 15 66 52 eller srj@dm.dk.
Søg stillingen nu
Send hellere dit CV i dag end i morgen, da vi løbende indkalder til samtale.
Vi forbeholder os retten til at tage opslaget ned, hvis vi finder den rigtige kandidat inden deadline, som er d.31 marts.
Om DM
DM er en fagforening med ca. 75.000 medlemmer på det akademiske arbejdsmarked. DM arbejder for et samfund, der muliggør et bæredygtigt arbejdsliv, og for at sikre de bedste løn- og arbejdsvilkår og et stærkt fagligt handlerum for medlemmerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
DM, Peter Bangs Vej, 30, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010326