Erfarne udviklere til agilt udviklingsteam

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Drømmer du om at arbejde med nogle af de nyeste teknologier inden for IT? Vil du være en del af et udviklingsteam, der arbejder ud fra agile principper? Synes du, at det lyder spændende at varetage udviklingsopgaver på en række IT-projekter, som har stor betydning for Toldstyrelsen og det danske samfund? Så er du måske en af vores nye kolleger.

Et af vores udviklingsteams har mange spændende og udfordrende opgaver og flere er på vej ind, hvilket øger vores behov for dygtige udviklere. Blandt vores vigtigste opgaver finder du idriftsættelse, videreudvikling og vedligeholdelse af en voksende portefølje af IT-løsninger hos Toldstyrelsen. Vores samarbejdspartnere har krav til høj oppetid, stabilitet og hurtig respons på fejlrettelser, hvilket giver os en hverdag med stor variation af opgaver, som kræver lige dele ansvarlighed, faglighed og samarbejdsevne.

Vi arbejder agilt med moderne metoder – du medbringer teamånd og drivkraft
I det daglige bliver du tilknyttet vores systemteam, en afdeling i UFST, hvor 20 af dine nærmeste kolleger er fordelt over tre udviklingsteams bestående af Udviklere, DevOps-profiler, PO’ere og tilknyttede arkitekter. Vi er et stærkt team, der består af interne medarbejdere og eksterne konsulenter, der sammen arbejder på at holde en række samfundskritiske IT-løsninger i luften og samtidig modernisere Toldstyrelsens systemportefølje.

Den konkrete stilling er placeret i et team bestående af 7 udviklere, en tester og en Product Owner. Teamet skal levere og videreudvikle et nyt system, som vil understøtte de danske toldere i deres daglige arbejdsgange med bl.a. kontrol af varer og personer ved Danmarks landegrænser. En tæt dialog mellem UFST og Toldstyrelsen er med til at sikre, at krav til løsningen håndteres korrekt helt fra de rammer vores backlog til den endelige levering er foretaget.

Du er mindst nogle år inde i din karriere og kommer med relevant erhvervserfaring fra softwareudvikling og har et godt billede af hvilken retning, du er på vej i. Vi forestiller os, at du har en baggrund som fx datamatiker, ingeniør eller tilsvarende med IT-udvikling som hovedområde.

Du brænder for backendudvikling og nyder at arbejde med forskellige opgaver inden for dit felt og udvider gerne dit fagområde. Ligeledes praktiserer du intern vidensdeling og foreslår gerne alternative løsninger undervejs i udviklings- og reviewprocessen. Du er typen, der går nysgerrigt og åbent til en opgave og kender vigtigheden af at forstå en kravspecifikation forud for implementering af løsningen. Fokus på kodekvalitet i dine leverancer er en anden værdi, du praktiserer og vægter højt.

Vores projekter har en infrastruktur, der er er baseret på Rancher, Kubernetes og Jenkins. I relation hertil forventer vi, at du medbringer

  • Stort og bredt kendskab og erfaring med C# og .Net-platformen
  • Bredt kendskab til React og Typescript
  • Erfaring med XML og JSON
  • Erfaring med Git
  • Erfaring med agil udvikling, fx Scrum eller SAFe
  • Mindst 3 års erfaring fra en tilsvarende stilling.
Kontoret ejer en række samfundskritiske applikationer, som vi er forpligtet til at yde support på. Til dette har vi en 24-7 ordning, som kan blive en del af ansættelsen.

Vi sikrer, at du får en solid oplæring og opbakning fra dit team, kontor og ledelse. Fra første dag får du således tildelt en makker, som bistår med oplæring og indføring i de systemer, du kommer til at arbejde med i det daglige. Vi prioriterer kollegaskab og samarbejde meget højt, så du vil også opleve, at et tæt samarbejde med andre dele af vores organisation sikrer, at du klædes bedst muligt på til at varetage dine opgaver.

Din faglighed er vigtig for os, så derfor understøtter vi løbende din videreudvikling i form af tilbud om kurser og certificeringer, som er relevante for din opgaveløsning.

Tolddomænet
Dine opgaver får omdrejningspunkt i Toldstyrelsens ønsker og omfatter en bred vifte af både enkeltstående change requests til tidligere leverede løsninger samt ønsker til nye opgaver og projekter i varierende størrelse.

Vores kontor er sammensat af mennesker med forskellige uddannelses- og erhvervsmæssige baggrunde, hvilket bidrager til et dynamisk og kreativt arbejdsmiljø, hvor læring og arbejdsglæde vægtes meget højt. Stemningen mellem os er god, omgangstonen uformel og selvom vi har travlt, spiller vi hinanden gode. Vi bor i moderne kontorfaciliteter på Frederiksberg tæt ved Flintholm station og har fri parkering i kælderen.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 19. maj 2024.

Spørgsmål besvares gerne af Souschef Henrik Schønning på telefon 72 37 30 16 eller kontorchef Tina Yde Pedersen på telefon 72 37 36 23.

Der kan indgå en logisk analyse og en personanalyse i ansættelsesforløbet.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Forventet tiltrædelsesdato er 1. august 2024 eller efter aftale.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet er Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6036016

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet