BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til og god erfaring med at styre et projekt, der både har mange interessenter og er en del af et komplekst systemlandskab? Og vil du have en masse gode kollegaer, ansvar for et samfundsrelevant projekt og mulighed for at videreudvikle dine kompetencer? Så er stillingen som projektleder hos os nok lige noget for dig. Her får du mulighed for at arbejde sammen med de største leverandører i markedet, tæt på EU og på at udvikle og implementere vigtige it-systemer til Toldstyrelsen.
Stort interessentlandskab, ansvar og spændende udviklingsmuligheder
Hver dag arbejder vi i et tværfagligt og dynamisk miljø, hvor vi udvikler og konfigurerer it-systemer til Toldstyrelsen. Det er her vi mangler en kollega, som kan håndtere et stort interessentlandskab, har lyst til at samarbejde med en masse forskellige fagligheder og få ansvar, der både udfordrer og udvikler dig.
Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. være at:
- Sikre succesfuld projektgennemførsel gennem overholdelse af deadlines og kompetent håndtering af risici
- Have overblik over alle projektets interessenter og Toldstyrelsen som modtager/kunde
- Have ansvar for koncis og relevant styregrupperapportering
- Føre projektet og teamets arbejde sikkert igennem alle faser – fra foranalyse til implementering
- Sikre effektiv eksekvering og kontinuerlig fremdrift
- Udarbejde projektbeskrivelser, i samarbejde med teamet, samt udføre estimering af projektets omfang og impact
- Lave beslutningsoplæg med f.eks. tilbundsgående analyser af varianter af løsningsmuligheder for projektet
- Samarbejde med andre kontorer inden for organisationen og de øvrige styrelser i Skatteforvaltningen.
Du har en relevant videregående uddannelse inden for it, og har solid erfaring som projektleder gerne fra et stort, komplekst it-transformationsprojekt.
Derudover forventer vi, at du:
- Har erfaring med at lede og motivere et team
- Kan kommunikere med mange interessenter og til forskellige fagligheder
- Kan lide at løse komplekse problemstillinger og bevare overblikket over et stort systemlandskab
- Har gennemslagskraft og gode samarbejdsevner.
Din nye arbejdsplads
Du bliver en del af kontoret ’Told Projekter 2’, hvor vi er ca. 40 kollegaer med vidt forskellige baggrunde og fagligheder. Fælles er at vi har en uformel omgangstone, et fokus på godt samarbejde og på at vi skal trives, udfordres og udvikle os. Der er gode muligheder for sparring og vi garanterer varierende og udfordrende arbejdsopgaver. Desuden kommer du på kurser og uddannelser, der er relevante i forhold til din personlige udvikling.
Vi bor i moderne kontorfaciliteter på Frederiksberg lige ved Flintholm station og har fri parkering i kælderen.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket ”Søg stillingen” hurtigst muligt og senest den 15. marts.
Samtalerne vil foregå løbende.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Kontorchef Tommy Christen Larsen på telefon 72377017 eller Souschef Line Hemmingsen på telefon 72371531.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer. Der kan indgå en logisk analyse og en personanalyse i ansættelsesforløbet.
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner og dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6005749