Engageret teamleder til Hjælpemiddeldepotet i Visitation og Hjælpemidler søges i Frederiksberg Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at udvikle vores hjælpemiddeldepot så læs videre…

Vi søger en engageret kollega, der har lyst til at være drivkraft i at udvikle vores hjælpemiddeldepot. Hjælpemiddeldepotet er en del af Visitation og Hjælpemidler, hvor de primære opgaver er råd og vejledning samt behandling af ansøgninger om hjælpemidler og hjemmehjælp.

Du får her mulighed for et job, hvor din opgave er at udvikle hjælpemiddeldepotet med blik for borgeren, lagerstyring, bedste brug af hjælpemidler i tæt samarbejde med kolleger i Visitation & Hjælpemidler og vores mange samarbejdspartnere.

Visitation & Hjælpemidler er en arbejdsplads med 50 kolleger, der med høj faglighed og engagement arbejder med at skabe velkoordinerede forløb og rammer, der understøtter et aktivt, værdigt og meningsfuldt liv for de mange borgere, vi er i kontakt med.


Vi tilbyder:

  • At du bliver en del af et lederteam som ud over dig, består af en leder og to teamledere, hvor ambition, ansvarlighed, mod og ordentlighed er værdier.
  • Et tæt samarbejde med medarbejdere, kolleger og leder om udvikling, retning og udfordringer.
  • Mulighed for indflydelse på udvikling af organisationen og samarbejde internt og på tværs af i Sundheds- og Omsorgsafdelingen samt resten af kommunen.
  • Mulighed for udvikling i form af interne og eksterne kurser og uddannelse.
  • En afvekslende, fleksibel arbejdsdag med stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dine daglige opgaver.

Du vil som teamleder:
  • Have ledelsesansvar for 5-6 medarbejdere, der både sørger for levering, vask og vedligeholdelse, reparation og indstilling af hjælpemidler, hvor en del er genbrugshjælpemidler, snedkeropgaver, indkøb, IT-understøttelse.
  • Have ansvar for udvikling og optimering af depotdriften.
  • Være ansvarlig for Cura depot der er vores IT-system for lager, transport og visitation.
  • Blive arbejdsmiljøleder for hjælpemiddeldepotet og Visitation og Hjælpemidler.
  • Have medansvar for at sikre et markant og vedholdende fokus på høj faglig kvalitet, organisatorisk og økonomisk effektivitet samt høj trivsel.
  • Skulle navigere i en hverdag, hvor både langsigtede planer skal holdes og akutte opgaver prioriteres samt trives med at løse praktiske opgaver.

Om dig:  
  • Du vægter samarbejde og trivsel og understøtter dette med en faciliterende ledelsesstil
  • Du er ambitiøs på vegne af fællesskabet og motiveres af at skabe de bedst mulige løsninger. 
  • Du har en anerkendende tilgang til medarbejdere og kolleger med fokus på ordentlighed.
  • Du har lyst til at tage ansvar for og understøtte kontinuerlig udvikling af vores hjælpemiddeldepot i tæt samarbejde med kolleger i Visitation og Hjælpemidler
  • Din baggrund er ikke det vigtigste – men det vægtes, hvis du har erfaring med enten hjælpemidler eller lagerstyring og derudover kan spænde over teamledelse og arbejdsmiljø.

Vil du vide mere?
Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte leder af Visitation og Hjælpemidler Frederikke Rørbech på tlf. 2898 3204 / e-mail: anro14@frederiksberg.dk 

Ansøgningsfristen er den 22. januar 2023, med forventet jobstart 1. marts 2023 eller inden hvis muligt. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 24. januar 2023.

Vi ser frem til at høre fra dig.
Frederiksberg Kommunes ledelsesgrundlag sætter en tydelig retning for god ledelse.Læs om de grundlæggende værdier for god ledelse og de tre centrale spørgsmål, som alle ledere i Frederiksberg Kommune skal arbejde med

Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Visitation og Hjælpemidler, Nordre Fasanvej 57, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5960059

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet