Engageret sagsbehandler til Borgerservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du god til at tale med forskellige typer af borgere – og kan du møde dem med nysgerrighed og respekt? Så er du måske vores kommende kollega i Borgerservice på Frederiksberg. Vi søger en sagsbehandler, der kommer til at arbejde med et bredt udsnit af borgerserviceopgaver.

Du vil blive en del af et stærkt team i Borgerbetjeningen, hvor vi hjælper vores borgere med alt fra MitID, pas, kørekort, parkeringslicenser, selvbetjeningsløsninger og meget mere. Derudover kommer du også til at deltage i projektarbejde og ind imellem tage vagter i vores Hovedkontaktcenter, hvor vi tager telefoner på kommunens hovednummer. Helt specifikt skal vi til at starte op på et større projekt om telefoni og nye opgaver til Hovedkontaktcentret. Vi tilbyder en rummelig arbejdsplads med uformelle rammer. Vi hjælper hinanden på tværs og har det sjovt, imens vi giver en god service til borgerne.

Om dig
Du har flair for digitalisering, og er ikke bange for at kaste dig ud i nye opgaver og projekter. Det er desuden en fordel, hvis du specifikt har erfaring med borgerservice-området eller anden erfaring fra det offentlige. Det er dog ikke et krav. Det er vigtigt, at du som person er positiv, imødekommende - god til at samarbejde og dele din viden med andre. Du har gerne erfaring med at give gode kundeoplevelser.

Derudover forventer vi, at du:
 

  • formår at forstå borgerens behov og dermed give en god og nærværende betjening, både i det fysiske møde, i telefonen og på skrift
  • er tålmodig og bevarer roen i en travl hverdag
  • har evnen til at formidle viden på en letforståelig måde
  • både kan arbejde selvstændigt og i teams
  • kender til digital selvbetjening
  • kender til lovgivning og generelle regler/retningslinjer for god forvaltning på området
  • formulerer dig godt både skriftligt og mundtligt
  • har gode engelskkundskaber
  • er nysgerrig og initiativrig
  • bidrager aktivt til projekter inden for digitalisering og implementering af nye digitale redskaber

Om os
Borgerbetjeningen er Frederiksbergborgernes indgang til det offentlige. Vi hjælper med helt konkrete ydelser, understøtter selvbetjening og guider videre til andre afdelinger i kommunen, såvel som til andre myndigheder.
Borgerbetjeningen er en del af Servicecentret, der desuden indeholder Hovedkontaktcenter, Folkeregister, Kontrol, Vielser, Opkrævning, Rådhusservice, Vagtcentral og Tværgående Team.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Der indhentes straffeattest ved endelig ansættelse. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt, og holder derfor løbende ansættelsessamtaler.

Praktiske oplysninger
Ansøgningsfrist er den 18. februar 2024.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du ringe til leder af Borgerbetjeningen og Hovedkontaktcentret Sune Johansson på tlf. 2898 2503.

Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Frederiksberg Kommune, Smallegade 1, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5976285

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet