BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
- Så er det måske lige præcis dine evner, vi har brug for i driften hos Frederiksberg Kommunes Gartner- og Vejservice.
Til en nyoprettet stilling søger vi nemlig en driftsplanlægger som, i tæt samarbejde med driftsledere og medarbejdere, skal planlægge tidspunkt og bemanding, når løbende indkomne opgaver skal udføres ude i byen. Vi har lavet et nyt planlægningssystem til driften og du vil derfor komme til at være både afprøver- og medudvikler af det sammen med medarbejderne og den øvrige ledelse. Så trives du i et arbejde med en høj grad af faglig selvstændighed, hvor du er med til at konceptudvikle og implementere et planlægningssystem til driften, så har vi jobbet til dig.
Lidt om dit kommende arbejdsmiljø og hvordan vi er organiseret
I det daglige vil du komme til at dele kontor med fire driftsledere og en administrativ medarbejder som sammen arbejder i hhv. Park- og Byvedligehold og entreprenørafdelingen, der er de driftsafdelinger, du skal understøtte med dine planlægnings- og logistikevner. Du vil, ligesom dine kommende kolleger, referere til driftschefen.
Stemningen er uformel og vi gør noget ud af, at det skal være rart at komme på arbejde, både i hverdagen og når vi har sociale arrangementer. Vores kultur er typisk for en drift: der er kort fra tanke til handling og vi elsker at løse opgaver. Du vil i den sammenhæng få rig mulighed for at bidrage til idéskabelse og refleksioner til gavn for beslutningstagen. Derudover går vi op i, at vi har et sikkert og socialt godt arbejdsmiljø.
Medarbejderne i Park- og Byvedligehold og i entreprenørafdelingen har hver to faste matrikler, som de møder ind på om morgenen, inden de - i hold - kører ud for at drifte byen. Opgaveløsningen foregår altså decentralt ude i byen, hvor medarbejderne i mindre og større hold, løser opgaver sammen. Kun om morgenen og til frokost er de alle samlet. Opgaverne, som de udfører, er en vekselvirkning mellem faste tilbagevendende opgaver og indkomne opgaver i forskellige størrelsesordener indenfor renhold af byens rum samt grønne og grå opgaver. Du vil som driftsplanlægger derfor planlægge bemanding og estimeret tidsforbrug på alt fra træbeskæring til asfaltopgaver. Til sammen i de to afdelinger er der 70 medarbejdere og fem gartnerelever. Selve den faglige del af opgaveudførslen står medarbejderne og driftslederne for.
Vi arbejder i Navision, og det nye planlægningssystem, som du kommer til at arbejde i, er også koblet til Navision.
Om arbejdsopgaverne
Som uddybning til ovenstående vil dine arbejdsopgaver være:
- At videreudvikle og implementere vores nye planlægningssystem i driften, så opgaverne er kalendersat til udførsel hos medarbejderne 6 dage ad gangen. Dette sker i samarbejde med udviklingsteamet af systemet
- At afdække - sammen med driftslederne og medarbejderne -, hvilke tidsestimater og ressourceforbrug forskellige opgaver har
- Løbende at være i dialog med medarbejdere og driftsledere om detailplanlægning
Om dig
Vi søger dig som er stærk i planlægning, overblik og kan se de store sammenhænge. Du har en pragmatisk tilgang til tingene, også hvis planlægningen engang imellem bliver overgået af virkeligheden. Og så har du gode sociale og kommunikative evner, som du får fuld brug af i det daglige. Hvis du har erfaring med planlægning fra en driftsvirksomhed eller lignende er det et plus.
Om det praktiske
Arbejdstiden ligger i tidsrummet fra kl. 7-15.30 mandag og tirsdag og kl. 7-14.30 onsdag-fredag.
Du får en arbejdsplads med brede rammer og en dedikeret medarbejdergruppe
Vi tilbyder dig et udfordrende job i en virksomhed med gejst, en fri omgangstone og et stort socialt engagement. Både personlig og faglig udvikling vægtes højt. Du vil få stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde og din arbejdsdag vil være afvekslende. Du vil blive en del af det samlede ledelsesteam, hvor du løbende kan få sparring på egne arbejdsopgaver.
Vi har frugt, kaffe og massageordning og du vil som ansat bl.a. få adgang til at leje kommunens ferieboliger.
Der er tale om en fuldtidsstilling, med løn, attraktiv pensionsordning og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Dit daglige arbejdssted bliver FGV, Skellet 27A, 2000 Frederiksberg.
Ansøgningsfrist er den 15. august med ansættelse den 1. oktober. Vil du vide mere om jobbet, kan du kontakte driftschef Peter Lassen på tlf. 28984613.
Frederiksberg Gartner- og Vejservice har pt. 190 ansatte og varetager drift og vedligehold af de offentlige veje, fortove, cykelstier, grønne områder, kirkegårde og idrætsfaciliteterne på Frederiksberg. Yderligere afhenter vi også dagrenovation i kommunen. Vi er en offentlig virksomhed, som både udfører faste driftsopgaver for Frederiksberg Kommune, men vi byder også ind på mindre anlægsopgaver i konkurrence med private virksomheder. Gennem de seneste 12 år har vi systematisk arbejdet med at optimere vores drift bl.a. via nytænkning indenfor konkurrenceudsættelse af forskellige opgaveområder. Vi gør det godt, men vil altid gerne blive klogere på, hvordan vi kan gøre det endnu bedre.
Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Frederiksberg Kommune, Skellet 27, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6085473