Driftsleder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Denne stillling er hos Danske Shoppingcentre

Har du erfaring med driftsledelse i shoppingcentre eller lignende erhvervsbyggerier? Trives du med at skabe optimale forhold for både lejere og kunder? Så er muligheden her nu for at blive en del af en varierende og ambitiøs arbejdsplads.

Om stillingen

Som driftsleder på Frederiksberg Centret vil du være med til at sikre, at centret med sine 29.000 kvadratmeter og 90 lejemål altid lever op til de højeste standarder og skaber enestående oplevelser for deres lejere og 7,5 millioner årlige besøgende.
I tæt samarbejde med deres tværfaglige team får du ansvaret for den daglige drift og vedligeholdelse af Frederiksberg Centret. Din hverdag vil være dynamisk og præget af kontakt med en bred vifte af interessenter, herunder eksterne samarbejdspartnere, myndigheder, butikker og deres kunder.

Om ansvarsområderne

Din hverdag vil være præget af stor variation, og det er derfor vigtigt, at du altid bevarer overblikket og er i stand til at prioritere, for at sikre de bedste forhold for deres lejere og kunder, og dine opgaver vil bl.a. inkludere:

Vedligehold og Projekter:

  • Løbende identificere og evaluere om ejendommen er i compliance ift. brand og sikkerhed
  • Sikre at samarbejdspartner udfører planlagt vedligehold af centrets tekniske installationer
  • Opfølgning på samarbejdsaftaler
  • Opfølgning på FM-opgaver via DaluxFM
  • Prissætte og styre mindre lejemålsombygninger og tekniske projekter

Langsigtet Planlægning:

  • Eksekvere FM-strategier i overensstemmelse med virksomhedens overordnede mål
  • Integrere bæredygtigheds- og miljømæssige hensyn i planlægningen
  • Løbende energioptimering og energiforbrugsovervågning

Budget- og Ressourcestyring:

  • Personaleledelse/Udvikling af medarbejdere
  • Indmelde og administrere nuværende og fremtidige budgetter for FM-aktiviteter OPEX og CAPEX
  • Allokere interne og eksterne ressourcer effektivt for at opnå strategiske mål.

Kvalifikationer

Det er en fordel, hvis du har et skarpt øje for den teknologiske udvikling og trives i et miljø præget af forandringer. Som leder og aktiv deltager i teamet er du nøglepersonen for at opretholde en åben og respektfuld dialog, selv når tempoet er højt, og hurtige beslutninger skal træffes. Du vil have betydelig autonomi i din daglige drift og være i stand til at træffe beslutninger selvstændigt.
Desuden forventes det, at du:

  • Besidder en uddannelse som maskinmester, el-installatør eller har tilsvarende relevant teknisk baggrund og ekspertise
  • Er kendt for din evne til at være omstillingsparat, positiv og for at identificere muligheder og løsninger i stedet for at fokusere på begrænsninger og udfordringer.
  • Har dokumenteret erfaring med Facility Management og gerne flere af ovennævnte opgaver.

Denne rekruttering er assisteret af Capax Recruitment. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Xenia Rosiak på xrr@capax.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

CAPAX RECRUITMENT ApS, Orient Plads, 2150 Nordhavn

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6045369

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet