CTR I/S: SELVSTÆNDIG OG RÅDGIVNINGSSTÆRK KONTRAKT- OG UDBUDSKONSULENT

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I de kommende år vil vi opskalere antallet af nye projekter i takt med den grønne omstilling af fjernvarmeforsyningen, og samtidig stiger vores behov for vedligeholdelse af vores eksisterende systemer. Derfor har vi oprettet en ny stilling for en erfaren konsulent til vores kontraktstyring og udbudsfaser.

CTR I/S – Centralkommunernes Transmissionsselskab I/S – leverer hver dag bæredygtig og forsyningssikker fjernvarme til mere end 250.000 hjem i hovedstadsområdet. Sidste år var 85 % af vores fjernvarme CO2-neutral, og over de kommende år skal vi helt i mål med den grønne omstilling. Vi forventer, at vi i de kommende år vil arbejde på forskellige projekter for 1,5 mia. kr., hvor vi skal foretage indkøb til både vedligeholdelse og nye projekteringer. Derfor er der et stort behov for at kunne trække på en intern dygtig kollega. Du skal dels kan være med til at sikre overblik på tværs af vores mange projekter og dels supportere i forbindelse med genudbud mv. Stillingen som kontrakt- og udbudskonsulent er en nyoprettet stilling, som vi ser meget frem til besættes. Vi savner en, der strategisk kan udvikle vores indkøb på projekt- og vedligeholdelsesområdet.

Vi forventer, at nogle af dine opgaver løbende vil blive tilpasset din motivation og dine kompetencer i samspil med de behov, som vi har i CTR. Vi forestiller os, at du som udgangspunkt:

  • Tager ansvaret for, at vi har struktur og overblik i vores mange kontrakter. Du skal fx understøtte, at vi standardiserer vores materiale i forbindelse med indkøb og sikrer en større sammenhængskraft og smidighed i kontrakt- og indkøbsprocesserne.
  • Tager styringen og løbende danner dig et tværgående overblik over vores mange indkøbsbehov og er i stand til enten at pulje eller splitte udbudsprojekterne.
  • Tager på dig at arbejde med at udvikle og understøtte nogle mere ensartede og standardiserede udbudsprocesser, så vi løbende får bygget oven på vores erfaringer og får de bedste leverandøraftaler i hus.

 

En dag hos os består derfor både af dybdegående desk-arbejde, løbende sparring og rådgivning af dine kolleger og af at være en væsentlig drivkraft i vores samarbejde med vores mange leverandører. Tre dage om ugen har vi også tilknyttet en husjurist, som du kommer til at arbejde sammen med og også kan gøre brug af i sager med behov for advokatbistand. Du bliver en del af vores tværgående stabsfunktion og vil referere til administrationschefen. Vi er fem kolleger i stabsfunktionen med hver vores faglige baggrund og arbejdsopgaver.

Du kan have opbygget dine kompetencer på forskellig vis, og der er mange veje til få succes. Vi forestiller os, at du:

  • Har god erfaring med udbudsprocesser. Det er ikke afgørende, at du kender til forsyningsområdet, men har du erfaring fra mere tekniske udbudsprocesser, vil det være en fordel.
  • Motiveres af en selvstændig rådgiverrolle og samtidig også er i stand til at bevæge dig rundt i mangeartede opgaver.
  • Er god til at skabe stærke relationer, levere faglig tyngde i din kommunikation og kan opbygge legitimitet i forbindelse med din funktion.

 

Du får rig mulighed for at udvikle dig i rollen, da vi er en mindre organisation med stor volumen i omsætning og opgaver, og vi er gode til at få sat alles kompetencer i spil og være en attraktiv arbejdsplads. Det vises bl.a. også i vores høje medarbejderanciennitet. Vi er en fleksibel arbejdsplads og har gode erfaringer med hjemmearbejdsdage. Vi mødes også på tværs til sociale arrangementer og nyder hinandens selskab.

 Yderligere information

CTR I/S er Danmarks største varmetransmissionsselskab med en omsætning på 2,4 mia. kr., og vi køber og leverer fjernvarme til følgende kommuner: Frederiksberg, Gentofte, Gladsaxe, København og Tårnby. Vi står for drift og udvikling af transmissionssystemet og leverer hver dag bæredygtig, billig og forsyningssikker fjernvarme til mere end 250.000 hjem i hovedstads­området. I CTR er vi i dag 40 højt specialiserede og erfarne medarbejdere med stor interesse i vores arbejde. Vi tager sammen ansvar for vores fælles opgave – at levere bæredygtig og effektiv fjernvarme. Vi har en meget informativ hjemmeside, www.ctr.dk, hvor du kan læse mere om selskabets historie og udvikling, de politiske visioner og den administrative organisering.

 

Løn og ansættelsesvilkår, herunder pensionsordning, er efter gældende overenskomst med KL, og vi har flekstid, kantine med frokostordning, sundhedsforsikring, fitness, hjemmearbejde og andre personalegoder. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer inkl. frokostpause. Tiltrædelse den 1. december 2023.

 

Har du spørgsmål om stillingen, er du også meget velkommen til at kontakte administrationschef Marianne Andersen på tlf. 6043 2552. Du kan også kontakte chefkonsulent i Genitor Mia Hvilshøj på tlf. 2245 1576.

Ansøgningsfristen er den 1. oktober 2023.

Vi afholder første samtalerunde den 4. oktober og anden samtalerunde den 10. oktober. Mellem de to samtaler skal du deltage i et testforløb, som foregår hos Genitor. Vi gør også brug af en case i forbindelse med anden samtalerunde. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

CTR I/S, Stæhr Johansens Vej, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://genitor.career.emply.com/apply/kontrakt-og-udbudskonsulent/lnnhaa/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5901872

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet