BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde i et offentligt it-projekt, der både gør en samfundsmæssig forskel og er et af de største i Danmark? Og har du har interesse for læring og organisatoriske omstillinger, så har vi det helt rigtige job til dig.
Dit team
Du bliver en del af et team kaldet Onboarding Management Teamet (i daglig tale OM-teamet) i kontoret Told Projekter 2. I OM-teamet er vi 12 medarbejdere med mange forskellige kompetencer og roller som bl.a. Scrum Master, Product Manager, Business Analysts, Arkitekt og læringskonsulenter mv. Det er her vi mangler en Business Analyst, som kan håndtere et stort interessentlandskab, som har lyst til at samarbejde med en mange forskellige fagligheder og få ansvar, der både udfordrer og udvikler dig.
Caroline Hjorth Saabye, Business Analyst i teamet, fortæller om rollen:
”I OM-teamet arbejder vi tæt sammen med Toldstyrelsen og andre interessenter, der skal anvende de nye toldsystemer. Mine opgaver består bl.a. i at analysere kommende it-systemer og -projekter, finde svar på forretningsorienterede og tekniske afklaringer, men også i at planlægge læringsforløb og -aktiviteter. I teamet er vi hver især med til at definere vores arbejdsopgaver, og der er i den grad plads til at tænke nyt for at nå frem til den bedste løsning på den fælles arbejdsopgave”.
Om rollen
Som Business Analyst sikrer du, at forretningsbehov er afdækket og velbeskrevne. Du sparrer med teamets øvrige medlemmer, Business Analysts fra andre teams og med repræsentanter fra forretningen i Toldstyrelsen.
Din primære opgaver er:
- At afdække as-is og to-be processer ved hjælp af analyser, toldfaglige afklaringer og facilitering af workshops
- At producere læringsmaterialer til forskellige typer af slutbrugere, samt sikre at de lever op til de aftalte rammer og forventninger fra Toldstyrelsen ift. læringsfaglige mål samt teamets designstandarder
- At koordinere med udviklere, tekniske testere samt forretningsteste systemerne mhp. at sikre leverancekvaliteten.
Du kan både være i starten af din karriere eller have flere års erfaring som Business Analyst eller lignende. Din konkrete profil vil være med til at forme din rolle og dit ansvar.
Det er vigtigt for os, at du ønsker at udvikle dine kompetencer og er nysgerrig og detaljeorienteret. Du nyder at arbejde i et team, hvor trivsel, sammenhold og høj leverancekvalitet er i fokus.
Herudover er det en fordel, at du:
- Går metodisk til værks og er præcis og klar i dit skriftlige arbejde
- Har teknisk flair
- Har gå-på-mod i forhold til at forstå et komplekst forretningsområde for derefter at kunne vejlede andre på området
- Er vedholdende i dine analyseaktiviteter, så du sikrer at få de svar, du har brug for
- Er proaktiv og har fokus på at omsætte opgaver til konkrete leverancer.
Du ansættes i kontoret Told Projekter 2, hvor du får ca. 40 kollegaer med vidt forskellige baggrunde og fagligheder. Fælles er, at vi har fokus på godt samarbejde og på at vi trives, udfordres og udvikler os. Der er gode muligheder for sparring og vi garanterer varierende og udfordrende arbejdsopgaver. Desuden kommer du på kurser og uddannelser, der er relevante i forhold til din personlige udvikling.
Ansøgning og kontakt
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link senest den 1. august.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef, Tommy Christen Larsen, tlf. 72 37 70 17 (indtil d. 5/8) eller souschef Caroline Astrid Bunken, tlf. 72 37 55 37 (fra d. 27/7).
Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner og dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6081873