BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du lide at planlægge og gennemføre opgaver, har du overblik og er du god til at tale med mange forskellige mennesker? Vi søger en teamleder til vores nye team Udvikling og Support, der arbejder med arrangementer på rådhuset, udviklingsprojekter, administration og en lang række andre opgaver.
Som teamleder bliver du personaleleder for fem kolleger i teamet. Teamet er nyt, da vi hen over sommeren har gennemført en omorganisering på Frederiksberg Rådhus. Det betyder, at vi er blevet flere i teamet og at vi nu løser en bredere pallette af opgaver. Derfor søger vi en teamleder til at fuldende holdet.
Teamet består af erfarne og selvkørende medarbejdere, der sidder med en varierende portefølje af opgaver, der blandt andet tæller planlægning og eksekvering af sociale og politiske arrangementer på rådhuset, udvikling af serviceopgaver på tværs af hele organisationen, beredskab og administrative opgaver for ledelsen. Fællesnævneren for opgaverne er, at de har højt fokus fra ledelsen og går på tværs af organisationen. Ledelsesopgaven vil kræve et vist overblik og et godt samarbejdsgen, da teamets opgaver i mange tilfælde refererer til andre ledere eller bestillere.
Du vil udover ledelsesopgaven sidde med dine egne opgaver, herunder at bidrage til planlægning og eksekvering af arrangementer på Frederiksberg Rådhus. Her vil du sammen med en kollega stå for koordineringen mellem enhederne på rådhuset, være ansigtet udadtil, og den der sørger for den rette service og sikkerhed.
Du vil samtidig skulle give sparring til medarbejdere i enheden og teamet på en række udviklingsprojekter, som du også bidrager til løsningen af, enten via egen deltagelse og projektledelse eller igennem medarbejdere i teamet. Sammen med teamet skal du samtidig understøtte den nye ledergruppe med at udvikle og optimere Ejendomme, Drift og Rådhusservice som en samlet afdeling.
Det er en fordel, hvis du har erfaring med at lede et team eller at have en koordinerende rolle, gerne i en politisk ledet organisation. Du er vant til medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund og som har forskellige opgaver, og du kan rumme en vis mængde kompleksitet og variation i arbejdsopgaverne uden at miste overblikket. Din uddannelsesmæssige baggrund er mindre væsentlig. Vi lægger i stedet vægt på, at du som person og teamleder passer ind i vores organisation.
Vi forventer, at du
- Som leder er åben, lyttende og viser tillid til dine medarbejdere.
- Er servicemindet og kan skabe en god dialog med alle niveauer i organisationen
- Er kommunikativ stærk også skriftligt, da du skal bidrage til skriftlige oplæg til mange forskellige aktører.
- Evner og har lyst til at deltage i afviklingen af vores arrangementer og events.
- Selvstændigt kan drive projekter og inddrage resten af teamet.
- Har mod på at udføre administrative opgaver, der understøtter ledelsesgruppen, herunder afvikling af fællesmøder, rekrutteringsprocesser mv.
Vi tilbyder et udviklende job i et godt socialt og fagligt miljø. Omgangstonen er uformel, social og præget af humor og hjælpsomhed og vi lægger vægt på opgavesparring og fælles læring. Du kommer til at indgå i en faglig og social stærk enhed, hvor du bidrager med egen erfaring.
Du får mulighed for at præge udviklingen af vores nye organisation og koordineringen og afviklingen af teamets opgaver, og du vil få en bred kontaktflade både internt og ekstern i vores organisation. Du kommer til at arbejde tæt sammen med ledelsen og vil i høj grad være en del af udviklingsressourcerne i afdelingen. Som teamleder referer du personalemæssigt til enhedschefen, men opgaverne kan, i lighed med teamets øvrige medarbejdere, have fagligt ophæng til afdelingschefen og andre ledere.
Har du spørgsmål?
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Ejendomsservice- og Driftschef Peter Borgselius på 2898 4384 - gerne efter kl. 15.
Vil glæder os til at læse din ansøgning. Ansøgningsfristen er den 14. november 2024, og ansøgning samt CV sendes via Frederiksberg Kommunes hjemmeside. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af individuelle tillæg efter kvalifikationer og erfaring.
Vi planlægger at holde første runde samtaler i uge 47 og 48, 2024 og evt. anden runde samtaler i uge 48, 2024. Ansættelsesstart forventes umiddelbart at være den 1. januar 2025 eller snarest muligt derefter.
Ejendomme, Drift og Rådhusservice er en afdeling under By, Kultur og Miljøområdet i Frederiksberg Kommune. Ledelsen består af en afdelingschef og to enhedschefer. Vi servicerer en lang række funktioner på Frederiksberg Rådhus og har derudover ansvaret for drift og vedligehold af kommunens øvrige ejendomme. Enheden Ejendomsservice og Drift har i alt 50 medarbejdere og består af 4 teams, med hver sin teamledere.
Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, handicap, race, hudfarve, religion eller tro, politisk anskuelse, seksuel orientering, kønsidentitet, kønsudtryk eller kønskarakteristika eller national, social eller etnisk oprindelse.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Frederiksberg Kommune, Smallegade, 1, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6137902