Bliv program manager for CBS' masteruddannelse i business development

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du arbejdsom, nytænkende og imødekommende? Er du dygtig til at planlægge og koordinere, og kan du levere et højt serviceniveau?
Så er det måske dig, vi søger til stillingen som Program Manager for vores masteruddannelse.

Vi søger:
Vi er på udkig efter en dygtig Program Manager, der kan bidrage til at løfte opgaver i forbindelse med driften af Master of Business Development (MBD).

Da MBD er en af CBS’ betalingsuddannelser, er et højt serviceniveau en vigtig del af vores daglige arbejde. Som en del af teamet skal du derfor være detaljeorienteret, udadvendt og have lyst til at interagere med og opsøge både nuværende og potentielle deltagere.

I din opgaveportefølje skal du bl.a. arbejde med:

  • Planlægning, koordinering og afvikling af undervisningsaktiviteter og eksaminer.
  • Agere som ansigt udadtil over for både deltagere og undervisere samt potentielle studerende.
  • Sikre de bedst mulige rammer for vores aktiviteter (f.eks. lokaler, forplejning m.m.).
  • Bidrage til planlægning, afvikling og deltagelse i diverse møder og faglige arrangementer.
  • Daglig kommunikation og vejledning, både skriftligt og mundtligt.

Om dig:
Vi opererer i et konkurrencepræget marked, og derfor er følgende kvalifikationer og kompetencer vigtige:
  • En struktureret og systematisk tilgang til opgaveløsningen.
  • Et stærkt planlægningsgen og evnen til at balancere flere opgaver samtidig.
  • Evne til at tage ejerskab for selvstændige opgaver og samtidig arbejde i et team og løfte opgaver på tværs.
  • Trivsel i et til tider hektisk miljø med mange mennesker, da vi dagligt har både deltagere og undervisere i huset.
  • Gode IT-kompetencer. CBS benytter en række IT-platforme til driften, herunder STADS, Microsoft 365, Exam Scheduler og Digital Eksamen.
  • Flair for god kommunikation, både skriftligt og mundtligt, på dansk og engelsk.
  • Du kan være nyuddannet eller have få års erhvervserfaring.

Om os:
Vi er en del af Mastersekretariatet, som består af 16 engagerede medarbejdere, der varetager driften af fire masteruddannelser, herunder MBD. Vi er en dedikeret, udviklings- og serviceorienteret afdeling inden for CBS' efteruddannelser og har stor kontaktflade både internt på CBS og eksternt.
Vi tilbyder en dynamisk hverdag på en levende arbejdsplads, hvor vi vægter godt humør, gensidig sparring, nytænkning samt en anerkendende og konstruktiv tilgang til opgaverne og hinanden. Vi har fokus på stærk og effektiv drift samt et højt serviceniveau, som vi løbende udvikler og forbedrer.

Løn og ansættelsesvilkår:
Der er tale om et barselsvikariat med en forventet varighed på ca. 12 måneder, med tiltrædelse senest den 1. december 2024 eller hurtigst muligt. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer.

Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation, med en indplacering og aflønning afhængig af kvalifikationer og erfaring. Der vil ved ansættelsen være mulighed for at forhandle personlige tillæg.

Yderligere oplysninger:
Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte Head of Master of Business Development, Sofie Marie Bremer på tlf. 3815 3663.

Ansøgningsfrist:
Ansøgningsfristen er den 2. oktober 2024. Samtaler forventes afholdt i uge 41, med ansættelse hurtigst muligt.

Du søger stillingen online ved at klikke på "søg online", hvor du udfylder ansøgningsformularen og vedhæfter din ansøgning samt oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV.

Ansøgningsfrist: 02-10-2024

WE TRANSFORM SOCIETY WITH BUSINESS

CBS er et globalt anerkendt business universitet med dybe rødder i den nordiske, socioøkonomiske model. Vi har et bredt fokus på erhvervslivets og samfundets udfordringer i det 21. århundrede. Derfor har vi en samlet portefølje af tværfaglig forskning og uddannelse af høj kvalitet, der har styrket generationer af fagfolk og ledere i den private sektor og andre steder.

Universitetet ligger på Frederiksberg og har ca. 21.000 fuldtids- og deltidsstuderende, 760 fuldtidsansatte videnskabelige medarbejdere, 210 ph.d.-studerende og 680 administrative medarbejdere samt en portefølje af bachelor-, kandidat-, MBA/EMBA-, ph.d.-og efter-/videreuddannelser udbudt på både dansk og engelsk.

Med vores globale profil følger en forpligtelse til at bidrage til udviklingen af transformative kompetencer hos studerende, kandidater og virksomhedsledere gennem vores uddannelsesaktiviteter og muligheder for livslang læring. Komplekse udfordringer kræver en fælles indsats, og derfor fokuserer vores strategi på at styrke nuværende og starte nye partnerskaber med andre videnskaber, erhvervslivet, myndigheder og civilsamfundet.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Copenhagen Business School, Solbjerg Plads, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6114205

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet