Har du et skarpt blik for planlægning og koordinering? Drømmer du om at afprøve dine ledelsesegenskaber og tage et skridt mod en karriere i ledelse? Er du den, der altid har styr på, hvem der skal gøre hvad – og hvornår? Trives du i et dynamisk miljø, hvor du skaber struktur og overblik, så alle kan arbejde effektivt? Så er det netop dig vi søger!
Hos TEC søger vi en planlægningsredaktør for kommunikation og projekter til et barselsvikariat på 1 år med opstart den 1. maj 2025. I denne rolle bliver du omdrejningspunktet for koordinering og planlægning. Du sikrer, at opgaver bliver fordelt optimalt, deadlines bliver overholdt, og at teamet altid har det store overblik.
Du bliver en del af ledelsesteamet i kommunikationsafdelingen sammen med kommunikationschefen og Head of Marketing & Experience. Her får du mulighed for at prøve kræfter med en central koordinerende rolle i et strategisk miljø. Stillingen er en oplagt chance for dig, der ser vikariatet som en mulighed for at afprøve ledelse og skabe en karriere inden for området.
Hvem er vi?
TEC er en af Danmarks største erhvervsskoler med mere end 20 forskellige erhvervsuddannelser, et teknisk gymnasium (HTX), EUX og 10. klasse. Vi tilbyder også en bred vifte af kurser og efteruddannelser til både faglærte og ufaglærte. Hvert år hjælper vi 25.000 mennesker med at tage næste skridt i deres uddannelses- og karrierevej med fokus på erhvervsrettet dannelse og innovation.
I kommunikationsafdelingen arbejder vi for at styrke TECs fortælling på tværs af kanaler. Vi har en stærk holdånd, og her er både plads til fordybelse og kreative idéer. Vi sætter en ære i at planlægge og eksekvere skarpe kommunikationsindsatser – og vi har det sjovt imens!
Dine arbejdsopgaver
- Koordinere og prioritere opgaver i kommunikationsafdelingens ledelsesteam
- Spotte, prioritere og fordele historier, så vi sikrer, at de rette fortællinger bliver fortalt på de rette kanaler
- Administrativt ansvar for seks studentermedhjælpere med varetagelse af ansættelser, sygemelding, registrering af løn og ferie mv.
- Bidrage til at udvikle og skrive historier, når det giver mening i afdelingens samlede kommunikationsindsats
- Lede redaktionsmøder og give status på opgaver i afdelingen på afdelingsmøder
- Prioritere og besvare henvendelser sendt til kommunikationsafdelingens fællesmail
- Håndtere akutte ad hoc-opgaver, såsom koordinering af pressesager og sparring med direktionen
- Sikre overblik og fremdrift i afdelingens opgaver, fx deltagelse i Årets Læreplads
- Projektlede to pilotprojekter: Sabbatistjobs og fritidsaktiviteter med elevrekruttering som formål
- Holde styr på deadlines og sikre levering af indhold på kanaler som intranet, hjemmeside, nyhedsartikler, TV-indslag, radioprogrammer, sociale medier og branchemagasiner
- Optimere arbejdsgange og sikre en smidig proces i teamet ved brug af Teams, Monday og Outlook
- Du har erfaring med koordination, projektstyring eller ressourceplanlægning
- Du arbejder struktureret og trives med at have mange bolde i luften
- Du har en stærk evne til at planlægge og skabe overblik
- Du er samarbejdsorienteret og god til at sætte opgaver i system
- Du bidrager med god energi og en proaktiv tilgang til opgaveløsning
- Du er en haj til Monday og Microsoft Office-pakken, inkl. Teams, Outlook, Excel og PowerPoint – og bruger dem som naturlige redskaber til at holde styr på projekter, kommunikation og planlægning
- En nøgleposition i en kommunikationsafdeling, hvor tingene rykker
- Et tæt samarbejde med kommunikationschefen og Head of Marketing & Experience
- En arbejdsplads med højt til loftet, faglighed og stærkt fællesskab
- Fleksible rammer og mulighed for hjemmearbejde
- Rabataftaler på oplevelser og underholdning
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat eller mellem Finansministeriet og akademikere i Staten.
Stillingen er på fuldtid med 37 timer om ugen.
Du ansættes på TEC med primært arbejdssted på Campus Frederiksberg, Stæhr Johansens Vej 5-7, 2000 Frederiksberg.
TEC er en sund arbejdsplads med røgfri arbejdstid, og vi har en personaleforening, der arrangerer sociale aktiviteter på tværs.
Vi glæder os til at høre fra dig
Når du har fået armene ned efter at have læst opslaget her, så er vi meget interesseret i at høre mere om din motivation for at blive en del af vores team.
Vi er en mangfoldig arbejdsplads og opfordrer alle interesserede, uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn eller alder, til at søge stillingen.
Søg via linket her på siden senest den 1. april 2025.
Du bedes uploade CV og relevante bilag sammen med din ansøgning.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 13 og 14 i 2025.
Vi ser frem til at byde dig velkommen den 1. maj 2025.
Ønsker du at vide mere om stillingen eller har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os:
Kommunikationschef: Maren Kaadt – mka@tec.dk / 9388 1204
Head of Marketing & Experience: Lars Østergaard – ljoe@tec.dk / 2545 3382
Head of Social Media & Communications Lead: Camilla Sunesen – csu@tec.dk / 2545 3252
Hvis du vil vide mere om TEC
Job på TEC kan du lære os bedre at kende.
Du kan læse mere om TEC på www.tec.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Teknisk Erhvervsskole Center Frederiksberg, Stæhr Johansens Vej , 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-04-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/c9e2183f-e219-4b59-a577-70d9c3fb94a3