BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du mod på at sætte dig ind i teknisk komplekse områder, og kan formidle dem på en måde som også giver mening for ikke-teknikere? Motiveres du af en vigtig administrativ opgave som måske er vejen mod projektledelse og andre nye udfordringer? Synes du at det kunne være spændende at komme helt tæt på IT-drift og beslutningsprocesser i en af Danmarks største IT-organisationer? Så er du måske vores nye kollega.
Vores afdeling
Projektkontoret er en del af IT-driftsorganisationen i UFST og har ansvar for prioritering, modning og gennemførelse af projekter og udviklingsopgaver, der efterfølgende skal driftes internt i UFST. Dine kolleger i Projektkontoret har mange forskellige kompetencer og er typisk specialister indenfor projektledelse, IT-arkitektur, IT drift processer mv.
Projektkontoret består pt. af 14 erfarne medarbejdere, der alle har et bredt netværk i UFST, hvor vi blandt andet fungerer som kontaktpunkt for IT-infrastrukturen i forhold til den øvrige organisation i Skatteministeriet. Nogle af kontorets vigtigste opgaver er at have ansvar for kvalificering, modning og afdækning af indkommende opgaver. Det bidrager bl.a. til at støtte vores projektledere og koordinatorer med den efterfølgende implementering, således at de IT-løsninger der anskaffes, bliver sat planmæssigt i drift og kører stabilt efterfølgende.
Du refererer til chefen for Projektkontoret.
Strategisk kommunikation til topledelsen
Vi søger dig, som har erfaring som eksempelvis PA, direktionssekretær eller som administrativ medarbejder, skriver skarpe notater og evner at koordinere mange større opgaver. Måske går du med en projektleder i maven og ønsker at prøve dette af? Vi lægger vægt på at du har erfaring med administrative processer fra større offentlige organisationer. Har du erfaring fra en organisation, der arbejder med IT-drift eller et andet teknisk komplekst område vil det være en fordel. Erfaring med ledelsesbetjening fra en politisk styret organisation er ligeledes en fordel. Du er en god formidler, der evner at formulere dig i et præcist sprog. I en travl hverdag er du personen, der mestrer at bevare overblikket og roen, når det går stærkt. Du er vant til at have mange bolde i luften og trives med det.
Du trives med at samarbejde med kolleger med mange forskellige fagkompetencer.
Du tager individuelt ejerskab af opgaver, du tager ansvar og du får afsluttet dine opgaver.
Vi har brug for en kollega, der kan trives med en hverdag, der veksler mellem fordybelse i skrive opgaver, koordinerende opgaver med højt tempo og som også har lyst til at bidrage til udarbejdelsen af administrative processer.
Derudover vil dine hovedopgaver bestå af:
- udarbejde notater, procesbeskrivelser, mv.
- bistå med sekretariatsbetjening af beslutningsfora
- selvstændigt koordinere og udføre opgaver relateret til kommunikation, projekter og formidling
- sparre med kollegaer i kontoret ift. blandet andet sagsfremstilling, udarbejdelse af notater og proceshåndtering
- sparre med kollegaer i kontoret i forhold til udarbejdelse af projektdokumenter
Den skriftlige formidling er vigtig, og derfor er det lige dig at kunne formidle svære emner og visualisere planer, processer og arbejdsgange på en forståelig måde til både interne og eksterne interessenter. Vi leder efter dig, som har et stort personligt drive og tager ansvar for at dine opgaver kommer helt i mål.
Det vi tilbyder dig
Hvis du er typen, som godt kan lide at havde en stor kontaktflade, så vil opgaverne give dig mulighed for at arbejde i et stort netværk. Du vil have stor indflydelse både på dine egne opgaver og bliver en kritisk nøglespiller i forhold til formidling og udarbejdelse af information til samarbejdspartnere i og udenfor UFST.
Vi har en uformel omgangstone, og vi lægger vægt på at have et godt socialt sammenhold på kontoret.
UFST er en af Danmarks største IT-organisationer, så hvis du sætter pris på at udvikle dig fagligt, så vil du her have mulighed for at møde eksperter inden for alle områder. Vi har mange faglige fællesskaber, hvor vi dyrker fagligheden. Vi har både løsninger vi driver selv og løsninger, der er outsourcet. UFST vedligeholder mere end 50% af statens forbrug af tjenester i skyen, og vi har topmoderne netværk, slutbrugerudstyr og datacentre. Det skal vi sammen sikre, at vi udnytter maksimalt.
Lokationen ligger nemt i forhold til transport, tæt på metro og tog (Flintholm Station), og har en stor parkeringskælder med gratis parkering for medarbejdere.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 25. september 2024. Der afvikles samtaler løbende, så søg gerne hurtigt.
Spørgsmål besvares gerne af funktionsleder Katrine Vedel på telefon 7238 1059 eller mail katrine.vedel@ufst.dk.
Der vil indgå en logisk test, case opgave og en personanalyse i ansættelsesforløbet.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Dit arbejdssted bliver Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
Læs mere om at arbejde i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk/job-og-karriere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6112648