Vil du være med til at udvikle vores team, så vi forsat sikrer høj faglighed og trivsel?
Vi søger en kollega til team pension. Stillingen er på 20 timer ugentligt med ansættelse i perioden 1. februar 2025 til 31. januar 2026.
Hvem er vi?
I team pension er vi 9 medarbejdere med administrations- og socialfaglige baggrunde, heriblandt, en driftskoordinator og en teamleder. Vi arbejder i et uformelt teambaseret miljø med højt humør hvor der er mulighed for faglig sparring med kolleger, der er gode til at hjælpe hinanden.
Vi arbejder systematisk med vores opgaver, hvor vi i fællesskab sikrer overholdelse af sagsbehandlingsfrister, og prioriterer vores forskelligartede opgaver i fællesskab.
Vi har fokus på, at skabe en arbejdsplads med et trygt arbejdsmiljø, løbende kompetenceudvikling og efteruddannelse for at sikre et højt fagligt niveau og et godt arbejdsfællesskab.
Vi prioriterer, at den enkelte medarbejder har fleksibilitet/frihed til selv at planlægge og tilrettelægge sine opgaver
Hvad er vores opgaver?
Vores opgaver består blandt andet af behandling af ansøgning om enkeltydelser, personligt tillæg, helbredstillæg, udvidet helbredstillæg, beboerindskudslån mv. Vi har også mange administrative opgaver som betaling af regninger, udbetaling af løntilskud, institutionsberegning, administrationssager, betaling af boligudgifter ved fængsling, afstemning af registrantlister, adviser fra UDK, postbehandling mv.
Vi har daglig telefonisk kontakt med borgerne, hvor vi yder råd og vejledning. Som udgangspunkt har vi ikke personlig kontakt med borgerne.
Hvem er du?
Vi forventer at du fra første dag kan behandle egne sager, og derfor har mange års erfaringen inden for ydelsesområdet med pension som hovedopgave. Vi forventer, at du har et godt indblik i lov om aktiv social politik og lov om social pension, samt de tilhørende forvaltningsretlige love. Endvidere forventer vi at du et stort kendskab til systemerne KY, KP, prisme, Eg-ON helbredstillæg og sbsys. Du skal have gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner, og være bevidst om, at de borgere, som skal forstå os, har vidt forskellige forudsætninger.
Om ansættelsesforholdet og forløbet
Vi tilbyder en stilling på 20 timer pr. uge til besættelse fra den 1. februar 2025 til 31. januar 2026.
Ansøgningsfristen er torsdag den 16. december 2024 kl. 12.00 og ansættelsessamtalerne vil blive foretaget løbende. Ansættelsessamtalerne vil foregå på Frederiksberg Rådhus.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse.
Der gøres opmærksom på, at vi har en rygepolitik, som betyder, at der ikke må ryges i arbejdstiden.
Vil du gerne vide mere om os, så er du velkommen til at kontakte os. Du kan kontakte teamleder Dino Memic på telefonnr. 2898 3047.
Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, handicap, race, hudfarve, religion eller tro, politisk anskuelse, seksuel orientering, kønsidentitet, kønsudtryk eller kønskarakteristika eller national, social eller etnisk oprindelse.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Frederiksberg Kommune, Smallegade, 1, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6157510