Vi søger en engageret og selvstændig systemadministrator til at videreudvikle og vedligeholde laboratoriets informationssystemer.
Hvad skal du lave?
Din primære opgave bliver at sikre den daglige drift og udvikling af laboratoriets informationssystemer, herunder LABKA II, og WebReg i tæt samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere og ledere.
Arbejdsopgaverne inkluderer:
- Oprettelse og vedligeholdelse af analyser og rekvirenter.
- Integration og opkobling af nyt laboratorieudstyr.
- Fejlfinding og løsning af tekniske problemer, herunder printere og systemopkoblinger.
- Test af nye LABKA II-versioner og instrumentintegrationer.
- Udarbejdelse af vejledninger samt undervisning af interne og eksterne brugere.
- Løbende optimering af IT-systemernes funktionalitet.
- Deltage regionalt udvalg og arbejdsgrupper
Vi kan tilbyde dig oplæring og arbejde i:
En af Danmarks førende inden for biokemi, diagnostik og innovation. Afdelingen er kendetegnet ved sin stærke forsknings- og udviklingsprofil.
Vi udfører mere end10 millioner af analyser årligt og arbejder kontinuerligt med at implementere ny viden og teknologi for at forbedre diagnostik og patientforløb. Med et tværfagligt miljø og en innovativ tilgang har vi fokus på at sikre hurtigere og mere præcise diagnoser til gavn for patienterne.
Vi har et af Nordeuropas største fuldautomatiserede laboratorier inkl. båndløsning og kølearkiv hvor vi blandt andet har Cobas 8000 og Cobas t711 (koagulation) fra Roche samt hæmatologiudstyr fra Sysmex tilkoblet båndløsningen.
Vi ser ledelse som et fælles ansvar. Vi lægger vægt på et arbejdsmiljø, hvor alle bidrager, trives og tager ansvar for fælles mål. Gennem samarbejde og dialog skaber vi et stærkt og udviklingsorienteret team, hvor samarbejde og udvikling er i fokus.
Vi leder efter dig som:
- Er uddannet bioanalytiker med interesse for IT
- Har solid kendskab til LABKA II og WebReq
- Har erfaring fra en biokemisk afdeling og er fortrolig med klinisk diagnostik.
- Er dygtig til at arbejde struktureret og prioritere opgaver selvstændigt.
- Har gode samarbejdsevner og kan formidle komplekse emner klart og præcist.
- Er kvalitetsbevidst, omstillingsparat og bidrager til et godt arbejdsmiljø.
- Har erfaring med Word, Excel og evt. databaser.
- Personlig udvikling og respekt for din faglighed
- en spændende afdeling i konstant udvikling, som har en bred vifte af moderne analyseapparatur og et stort analyserepertoire med mange forskellige biokemiske analysefunktioner.
- Mulighed for selvstændig planlægning af arbejdsopgaver
- Et samarbejdende og kompetent team af kollegaer.
- Deltagelse i relevante kurser og konferencer.
Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte: Chefbioanalytiker Shirwa Adan på tlf. 24 27 41 11 eller mail shirwa.adan@regionh.dk.
Du er også velkommen til at kom forbi til en uforpligtende kaffesamtale.
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge med start snarest muligt. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område.
Din ansøgning
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, autorisations-ID, oplysninger om uddannelse og hidtidig erfaring.
Ansøgningsfristen er den 13. januar 2025. Samtaler finder sted løbende
Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Frederiksberg Hospital, Nordre Fasanvej , 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/32b3715f-e2b2-492f-9396-1e07a41cb55c