Har du lyst til at arbejde som en vigtig del af at udvikle it-systemer til Toldstyrelsen? Og har du har interesse for forretningsanalyse, digital formidling og læring, så har vi det helt rigtige job til dig.
Dit team
Som vores nye kollega bliver du en del af et team kaldet Onboarding Management Teamet (i daglig tale OM-teamet) i kontoret Told Projekter 2. I OM-teamet er vi 12 medarbejdere, der på forskellig vis beskæftiger sig med organisatorisk implementering og udarbejdelse af digitale læringsmaterialer. Det er her vi mangler en Business Analyst, som kan håndtere et stort interessentlandskab, som har lyst til at samarbejde med en mange forskellige fagligheder og få ansvar, der både udfordrer og udvikler dig.
Om rollen
Som Business Analyst sikrer du, at forretningsbehov er afdækket og velbeskrevne. Du sparrer med teamets øvrige medlemmer, Business Analysts fra andre teams og med repræsentanter fra forretningen i Toldstyrelsen.
Dine primære opgaver er:
- At producere læringsmaterialer til forskellige typer af slutbrugere, samt sikre at de lever op til de aftalte rammer og forventninger fra Toldstyrelsen ift. læringsfaglige mål samt teamets designstandarder
- At koordinere med udviklere, tekniske testere samt forretningsteste systemerne mhp. at sikre leverancekvaliteten
- At afdække as-is og to-be processer ved hjælp af analyser, toldfaglige afklaringer og facilitering af workshops
- Deltage i tilrettelæggelse og udarbejdelse af den digitale produktion
- Udarbejde og bistå til afvikling af workshops inden for video- og lydproduktion
- Være vores video- og lyd-”go-to person”, der rådgiver OM-teamet vedrørende produktion af video og lyd.
Vi forestiller os, at du har erfaring med lignende opgaver. Din konkrete profil vil være med til at forme din rolle og dit ansvar.
Det er vigtigt for os, at du ønsker at udvikle dine kompetencer, er nysgerrig og detaljeorienteret. Du nyder at arbejde i et team, hvor trivsel, sammenhold og høj leverancekvalitet er i fokus.
Herudover er det en fordel, at du:
- Går metodisk til værks og er præcis og klar i dit skriftlige arbejde
- Har teknisk flair
- Har gå-på-mod i forhold til at forstå et komplekst forretningsområde for derefter at kunne vejlede andre på området
- Er vedholdende i dine analyseaktiviteter, så du sikrer at få de svar, du har brug for
- Er proaktiv og har fokus på at omsætte opgaver til konkrete leverancer.
Du ansættes i kontoret Told Projekter 2, hvor du får ca. 40 kollegaer med vidt forskellige baggrunde og fagligheder. Fælles er, at vi har fokus på godt samarbejde og på at vi trives, udfordres og udvikler os. Der er gode muligheder for sparring og vi garanterer varierende og udfordrende arbejdsopgaver.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link senest den 28. november. Vi holder samtaler løbende.
Ansættelsen er tidsbegrænset til d. 31.12.2025.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Souschef Caroline Astrid Bunken, tlf. 72 37 55 37.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner og dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6149275