Bliv administrationsansvarlig hos Joannahuset og gør en forskel for børn og unge

dato

Joannahuset søger en administrationsansvarlig med
robust økonomisk værktøjskasse

 

Har du flair for administrative opgaver, projektstyring, økonomi og ledelsesrapportering? Vil du være en central del af holdet i Joannahuset - et krisecenter for børn og unge - hvor du vil få en vigtig rolle i at få tingene til at fungere? Så er du måske vores nye kollega.

 

Om Joannahuset

Joannahuset er et landsdækkende krisecenter, hvor børn og unge i krise og kriselignende situationer kan henvende sig fysisk 24/7 og få rådgivning, retshjælp og husly. Joannahuset har til huse i en villa med 6 huslypladser samt et baghus på Frederiksberg, der tilsammen skaber rammerne om krisecentrets hverdag og arbejde.

 

Om stillingen

Joannahuset søger en administrativ medarbejder til at være ansvarlig for en vifte af administrative opgaver herunder opgaver knyttet til økonomi.

Dine opgaver vil bl.a. være

  • Projektstyring herunder at koordinere og have overblik over afrapporteringer til fonde, offentlige puljer, revisor m.m.
  • Forberede og designe materiale til afrapporteringer og bestyrelse
  • Være bindeled mellem Joannahuset og Livsværk-Fonden om regnskab, budgetter, løn m.m.
  • Løbende budgetopfølgning samt godkendelse af fakturaer og løn
  • Det overordnede ansvar for administrative opgaver som sikrer at Joannahusets hverdag løber rundt, fx IT, forsikringer, GDPR og kontorhold
  • Stillingen vil også kunne omfatte praktiske opgaver i forbindelse med arrangementer, konferencer, events mm.

Joannahuset er et hus og en arbejdsplads, hvor dage og opgaver kan se meget forskellige ud. Vi søger en person, som er åben, systematisk og løsningsorienteret, og som kan lide at få tingene til at ske også i samspil med de børnefaglige medarbejdere, som har ansvaret for at børn og unge altid står i centrum for Joannahusets arbejde.

Du vil referere til Joannahusets øverste leder og arbejde tæt sammen med hele medarbejderteamet, der består af 17 fuldtidsansatte, 20 deltidsansatte samt en stor gruppe frivillige.

Det kommer du med

Du har en relevant uddannelse inden for økonomi, administration eller projektledelse på min. bachelenorniveau samt relevant erfaring fra lignende stilling.

Du har flair for skriftlig kommunikation, IT, budgetudarbejdelse og tilhørende opfølgning, udarbejdelse af regnskaber og præsentation til ledelse / bestyrelse. Du kan lide at opgaverne er skiftende, og du ser det spændende og udfordrende i at Joannahuset er et udviklingsprojekt og et akut hus, som kalder på høj grad af åbenhed og fleksibilitet i opgaveløsningerne.

Du er systematisk, struktureret, og finder dig tilpas i den koordinerende rolle og at være den med overblikket. Du kan se dig selv være en del af en organisation, som forventes at fortsætte sin udvikling de kommende år og ser dig selv tage del i at understøtte denne udvikling.

Du vil ikke have ansvar for det socialfaglige arbejde med de børn og unge, der har et forløb i Joannahuset, men du vil som en del af huset omgive dig med børn og unge. Vi forventer derfor, at du deler og udlever Joannahusets værdier og børne- ungesyn; vi betragter børn og unge som selvstændige aktive individer med egne rettigheder. Vi mener, at børn og unge er i stand til at repræsentere sig selv, hvis de støttes i det. Børn og unge skal derfor mødes som ligeværdige medspillere med vægt på at styrke børn og unges evne til at mestre livet og de udfordringer, de møder.

 

Det tilbyder vi

At blive en del af et hus med fokus på værdier, menneskesyn og et fællesskab, hvor vi arbejder sammen med børn og unge og ikke rundt om børn og unge.

At blive en del af en meget engageret og fagligt stærk gruppe af kollegaer, hvor vi brænder for at skabe værdi for de børn og unge, som opsøger os, men også for hinanden som kollegaer. Vi vægter også tid til relationer og hyggelige sociale sammenkomster.

At blive en del af et udviklingsprojekt og være med på rejsen i Danmarks pt. eneste krisecenter for børn og unge.

Stillingen er på 37 timer, som primært ligger i dagtimerne, og lønnes efter kvalifikationer og erfaringer. Vi søger en medarbejder der kan starte 1. januar 2025 eller snarest derefter. Vi afholder samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte personaleleder Camilla på camilla@joannahuset.dk.

Send din ansøgning og cv i en samlet fil til camilla@joannahuset.dk senest d. 5.12. kl. 12. Skriv “ansøgning administration og økonomi” i emnefeltet.

 Samtalerne afholdes i uge 50.

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Fonden Joannahuset, Kong Georgs Vej, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6155521

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet