BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du lide at arbejde med data og problemløsning? Vil du være med til at bidrage til test og analyse af data? Og trives du i en politisk styret organisation, der i disse dage er på alle boligejers læber, og hvor forretningsforståelse, skarpe kommunikative evner og stærke samarbejdskompetencer er afgørende? Så tilbyder Vurderingsstyrelsen en spændende deltidsstilling som bachelorfuldmægtig på ejendomsområdet i kontoret, Forretningsudvikling Beskatning.
Om stillingen
Vores kontor er ansvarlig for flere store projekter, der handler om at komme i mål med implementeringen af den nye ejendomsskattelov. Projekterne fylder meget i mediebilledet og har stor betydning for boligejerne i Danmark. Endvidere er det projekter, som går på tværs af flere styrelser, og vi arbejder tæt sammen med andre kollegaer fra både andre styrelser i Skatteforvaltningen, departementet og KL.
Som bachelorfuldmægtig får du ansvaret for følgende opgaver:
- Afdække og udvikle kontorets data til brug i og udenfor kontoret.
- Deltage i arbejde med test og analysearbejdet heraf.
- Understøttelse af prioritering og håndtering af fejl og rettelser i kontorrelevante systemer.
- Diverse ad hoc-opgaver i relation til projekterne.
Som bachelorfuldmægtig lader du os tydeligt mærke, at du er drevet af at realisere gode løsninger og succeser. Som person evner du at skabe værdifulde samarbejder med mange forskellige interessenter – både internt i Vurderingsstyrelsen, på tværs af Skatteforvaltningen og i forhold til eksterne samarbejdspartnere.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
- Har en relevant videregående uddannelse på bachelorniveau indenfor fx datalogi, økonomi eller tilsvarende
- Tager initiativ til at udforske problematikker og finde løsninger
- Har erfaring med Excel og eventuelt kodesprog
- Har blik for, hvordan data kan skabe værdi i organisationen
- Har viden om boligbeskatning og it-landskabet
- Besidder analytiske evner i forbindelse med data og problemløsning
Kontoret består af 12 erfarne og selvkørende medarbejdere med mange forskellige fagligheder. Vi driver små og store projekter i tæt samarbejde med andre enheder og på tværs af styrelsen. Samarbejdet mellem drift og udvikling har høj prioritet hos os, og alt arbejde er drevet af et udefra-og-ind-perspektiv.
Vi er gode til at balancere de mange projekter med humor og en uformel omgangsform, og vi har et stærkt sammenhold. Vi taler højt om, hvad vi møder af udfordringer og finder løsninger i fællesskab. Dine kolleger er andre projektmedarbejdere og forretningsanalytikere, og det er derfor afgørende, at du trives med at skabe tætte faglige relationer, og at du kan indgå i samarbejde med nysgerrighed og lyst til at lære af andre. I forhold til alder og uddannelsesbaggrund spænder vi bredt. Vi ser mangfoldighed og samarbejde på tværs som en styrke.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning, CV samt yderligere relevant materiale hurtigst muligt og senest den 5. november via linket ”Søg stillingen”. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Amalie Eriksen på amalie.eriksen@vurdst.dk eller på 72 37 81 18.
Samtaler afholdes løbende. Forud for ansættelsen vil der blive indhentet referencer og straffeattest. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Arbejdstiden vil være min. 20 timer om ugen.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC). Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Dit arbejdssted vil indtil videre være Lindevangs Allé 8-12, 2000 Frederiksberg.
Læs mere om ansættelse i Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk/job-og-karriere
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (20-25 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Frederiksberg Lindevangs Alle, Lindevangs Alle, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5929640