BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du vores nye Assistant Store Manager?
Dit mål hos Circle K vil være, sammen med Store Manager, at lede butikken og medarbejdere til at yde fremragende, hurtig og venlig kundeservice. At sørge for at vores kunder altid bliver mødt med et smil og lidt ekstra opmærksomhed.
Ideelt set har du erfaring fra en lignende stilling. Eller du er måske en succesfuld salgsassistent eller en dygtig sælger, gerne indenfor detailhandel eller café/restaurant, der er klar til at påtage dig et langt større ansvar i forhold til drift og ledelse.
Du trives med at være en rollemodel, der naturligt går forrest. Vi lægger stor vægt på salgskultur og søger ledere, som forstår hvad dette indebærer. Kompetencerne inden for driften i en Circle K butik, klæder vi dig på til at mestre - hvis du har energien og den rette indstilling til at lære vores koncepter og værdier at kende.
Vi kan tilbyde dig
Et indflydelsesrigt fuldtidsjob som Assistant Store Manager, hvor du er med til at sikre, at den daglige planlægning og drift af butikken lever op til vores koncepter, målsætninger og standarder. Du har også et stort medansvar i at fastholde og tiltrække de bedste medarbejdere, samt bidrage til god trivsel og fortsat udvikling.
Dit job indeholder mange- og varierende arbejdsopgaver, der spænder vidt, hvor FOOD og CONVENIENCE er en væsentlig del af dine arbejdsopgaver.
Vi er en dynamisk, handlingsorienteret organisation, hvor vi arbejder sammen som ét team. En arbejdsplads, hvor du kan udvikle dig som leder og tilegne dig en bred vifte af færdigheder i en international konceptorganisation. Som Assistant Store Manager hos Circle K vil du naturligt blive en del af vores karriere-/uddannelsesforløb.
Udover helt unikke udviklingsmuligheder, tilbyder vi et job med yderst attraktive fordele og personalegoder. Som en del af vores Circle K familie vil du få medarbejderrabat på brændstof, bilvask samt på mad og drikkevarer i alle vores butikker, samt en attraktiv pensionsordning og sundhedsforsikring.
Vi leder efter en positiv teamplayer som:
• trives med at have ansvar og interesserer sig for ledelse
• er resultatorienteret, ambitiøs, en igangsætter og når i mål med planlagte opgaver
• er sælger med stort S og ved hvad, der skal til for, at hver enkelt kunde oplever rigtig god service
• kan bevare overblikket og humøret, når der kommer uforudsete udfordringer ind ad døren, og formår at løse dem med sund fornuft. Også selvom der er lang kø
• er god til at skabe ro og overblik, planlægge, prioritere og delegere
• trives med systemer og orden
• forstår betydningen af at arbejde i et team, hvor alle er afhængige af hinanden
Ønsker du yderligere information er du velkommen til at kontakte Store Manager Íris Ösp Kristjánsdóttir på telefon: 38871347
Som en del af rekrutteringsprocessen, indhenter vi referencer fra tidligere arbejdsgivere.
Ønsket tiltrædelsesdato: 1. januar 2024
Ansøgningsfrist: Vi behandler ansøgningerne løbende.
På vej i den rigtige retning - vil du være med?
Hos Circle K er der plads til alle og vi arbejder altid sammen som One team! Vi værdsætter diversitet og forskellige måder at tænke og arbejde på. Vi opfordrer derfor alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap, etnisk baggrund etc. Det vigtigste for os er, hvordan du er som menneske og vi opfordrer derfor til du ikke sætter billede på din ansøgning og på dit CV.
Hos Circle K arbejder vi for, at transporten i Danmark bliver mere klimavenlig. Nærmere bestemt arbejder vi for, at elbiler, flydende el og biobrændstoffer er både tilgængelige og effektive, da de får en afgørende rolle i den bæredygtige fremtid, vi sætter kursen mod. Læs mere her, og bliv klogere på den grønne omstilling, du måske ikke havde regnet med, at du kunne blive en del af https://www.circlek.dk/groenomstilling
Om os
Circle K er en af de førende convenience, energi og brændstofleverandører i Danmark, og alene herhjemme har vi 225 Circle K butikker og i alt 434 lokationer (Circle K, Ingo, 1-2-3).
Vi er en del af den canadiske Alimentation Couche-Tard gruppe. Gruppen har samlet mere end 14.000 butikker og stationer, og ca. 122.000 ansatte i 24 forskellige lande rundt om i verden bl.a. i Canada, USA, De Baltiske Lande, Skandinavien, Irland, Polen og Hong Kong.
Vores mission er enkel: Vi ønsker at gøre rejser nemmere og mere behagelige for vores kunder. Vi er kendt for nyskabelse indenfor conveniencesektoren og for vores spidskompetence, som er lækker mad og drikke til danskerne på farten.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Circle K Danmark A/S, Godthåbsvej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5947480