BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
En af vores kolleger går på pension, og vi søger derfor en erfaren sagsbehandler til behandling af arbejdsskadesager i vores Forhandlings- og Overenskomstsekretariat.
Sekretariatet består af 3 teams, der dagligt servicerer medlemmer og tillidsvalgte indenfor en bred vifte af faglige spørgsmål. Vi arbejder tværfagligt i sekretariatet, og vores fælles fokus er at skabe den bedste løsning for det enkelte medlem.
Du bliver en del af vores socialfaglige team, hvor vi arbejder med arbejdsskader, erstatningsansvarssager, arbejdsfastholdelse og sygefravær. Dine arbejdsopgaver vil være indenfor arbejdsskader og erstatningsansvar.
Arbejdsopgaver
- Sagsbehandling af medlemmernes arbejdsskadesager – i samarbejde med det enkelte medlem i form af vejledning, rådgivning og bistand fra anmeldelse til sagens behandling i Arbejdsmarkedets Erhvervssikring og evt. Ankestyrelsen.
- Sagsbehandling af arbejdsskadesager med erstatningsansvar.
Vi forventer
- At du kan identificere dig med fagbevægelsens værdier og kan arbejde indenfor disse.
- At du har nogle års erfaring med behandling af arbejdsskader og gerne kendskab til erstatningsansvar – herunder kendskab til de relevante lovgivningsområder.
- At du er god til at kommunikere med vores medlemmer og tillidsvalgte på de enkelte arbejdspladser.
- At du er ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt med dine opgaver.
Vi har et godt kollegialt sammenhold med gensidig opmærksomhed på hinanden - og humor er en vigtig del af vores dagligdag.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst med HK. Den ugentlige arbejdstid er på 35 timer inkl. frokost. Der er flekstidsordning. Dertil en pensionsordning på 16 %.
Ansættelsesdato
Fra 1. april 2024 (gerne tidligere).
Nærmere oplysninger
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til faglig chef Lars Svane, tlf.: 4697 2196 eller faglig konsulent Razija S. Babovic, tlf.: 46 97 21 86.
Ansøgning
Ansøgning samt CV bedes mailet i én samlet fil via knappen "Ansøg dette job" skriv "arbejdsskadesagsbehandler" i emnefeltet.
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 23. februar 2024.
Ansættelsessamtaler
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 27. og 28. februar.
Adresse
Vi har adresse på Godthåbsvej 15, 2000 Frederiksberg, og dermed tæt på offentlige transportmidler.
Social- og Sundhedsafdelingen er FOA’s største afdeling med ca. 15.900 medlemmer ansat inden for kommuner, hospitaler, plejecentre, hjemmeplejen mv. i det storkøbenhavnske område. Vi har ca. 800 tillidsvalgte. Vi er 49 ansatte.
Fagforeningens kerneopgave er: At fagforeningen, tillidsvalgte og medlemmer i fællesskab kæmper for medlemmernes faglige og sociale rettigheder og krav.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9df82305)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
FOA SOCIAL-OG SUNDHEDSAFDELINGEN PÅ FREDERIKSBERG, Godthåbsvej, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991991