Arbejdsmiljøinteresseret projektleder med flair for Facility Management og bygninger

Profilbillede
dato

Vil du styre de projekter, der er tilknyttet vores bygninger og Facility Management og kommunikere fremdrift på en let forståelig måde til vores organisation? Er du klar til at spille en afgørende rolle i vores indsatser, der skal bidrage til at styrke vores arbejdsmiljø og daglige trivsel? Så er det måske dig, vi søger til Strategisk HR og Organisation.

Udviklings og Forenklingsstyrelsen, der er er en af Danmarks største, mest spændende og komplekse statslige it-organisationer, blev etableret i 2018 i forbindelse med at SKAT blev opdelt i syv styrelser. Siden dengang har vi fået mange nye kollegaer og er i dag på fysiske fire lokationer i Danmark: Frederiksberg, Lyngby, Middelfart og Aalborg.

Vores bygninger og aftaler omkring Facility Management håndteres af vores søsterstyrelse Administrations- og Servicestyrelsen i samarbejde med bl.a. Bygningsstyrelsen. Der er brug for, at Udviklings og Forenklingsstyrelsen selv sikrer, at de rammer, der er nødvendige for organisationens virke, er til stede, så vores mange kollegaer kan koncentrere sig om deres kerneopgaver i en rar, indbydende og funktionel kontekst.

Om jobbet og din fremtidig rolle
Du bliver ansat i enheden Strategisk HR og Organisation. Vi har ansvaret for at sikre, at styrelsens ledere og medarbejdere står på det bedst mulige fundament i forhold til udførelsen af det daglige arbejde. Det omfatter også de fysiske rammer, Facility Management og dermed arbejdsmiljøet.

Vi har brug for dig, der selvstændigt kan styre og lede projekter og opgaver, hvor UFST ikke nødvendigvis er udførende, men er kunde hos vores samarbejdspartnere. Du kan desuden skrive og forstår vigtigheden af at kommunikere fremdrift til vores ansatte.

Du er stærk til interessentstyring og kan agere på flere forskellige organisatoriske niveauer.

Din primære opgave bliver styring af projekter og opgaver – store som små, der vedrører de fysiske rammer. I disse projekter og opgaver skal du bl.a. kunne:

  • lægge realistiske planer og sikre fremdrift
  • agere i et samarbejdsfelt mellem flere forskellige interne og eksterne interessenter og samtidig håndtere de forventninger og behov som vores organisation har
  • rådgive ledelsen og kunne tænke alternative løsninger, hvis den umiddelbare løsning ikke ligger lige for
  • sparre med tekniske samarbejdspartnere og bistå med løsningsforslag
  • kvalitetssikre og føre tilsyn på aftalte aktiviteter og leverancer
  • sikre klar, forståelig og motiverende kommunikation til brugerne
Du skal være proaktiv og selv kunne spotte og initiere behov, der kan understøtte et styrket arbejdsmiljø og trivsel i organisationen. Du er desuden god til at samarbejde i et bredt fagligt miljø.

Hvem er du?
Du har gennem en årrække erhvervet dig stærke styrings- og kommunikative kompetencer. Du er stærk til interessenthåndtering, og ideelt set har du erfaring med at arbejde i den offentlige sektor.

Vi kan lide at undersøge ting til bunds og se problemstillinger fra nye sider. Derfor er det vigtigt, at du kan kombinere dit udprægede gå-på-mod med kreativitet, humor og analytiske evner og herigennem skabe gode resultater. Det er en klar forventning, at du efterlader dine kollegaer og samarbejdspartnere klogere og gladere efter et samarbejde med dig. Du skal i lighed med alle andre i enheden bidrage til et både fagligt stærkt og positivt samarbejdsmiljø.

Hvad tilbyder vi?
I UFST har vi fokus på den enkelte medarbejder, og det er vigtigt for os, at man lyst til at investere i sig selv og UFST, hvorfor vi aktivt understøtter kompetencemæssig udvikling in-house og eksternt. UFST har desuden en velfungerende personaleforening med et spændende udvalg af klubber og aktiviteter, hvor vi som medarbejdere har mulighed for at netværke med hinanden uden for de vante rammer.

Vi er er ambitiøse, ansvarlige og du får 26 professionelle og kvalitetsbevidste kollegaer med fokus på fagligheden. Der er højt til loftet, og man har som ansat har stor mulighed for at have indflydelse på opgaveløsningen. Vi har en god stemning imellem os, omgangstonen er uformel og selv om vi har travlt, spiller vi hinanden gode med fokus på at komme i mål sammen.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest 12. maj 2024.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte souschef Cecilie Egeberg på 7237 3425 eller kontorchef Niels Zachariassen på 7238 8912.

I forbindelse med ansættelsessamtalerne kan der blive anvendt test. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg - tæt på Flintholm Station.

Læs mere om at arbejde i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk/job-og-karriere

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederiksberg OHV, Osvald Helmuths Vej, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6034883

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet