BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en ambitiøs teamleder til vores beboelsesteam, der vil være med til at videreudvikle, sætte faglig og ledelsesmæssig retning for driften og udviklingen af Frederiksberg kommunes private og almene udlejningsejendomme.
I Frederiksberg Kommune har vi en bred portefølje af private- og almene udlejningsejendomme som kommunen ejer og drifter.
Vi har gennem de seneste år været i udvikling både administrativt og på renoveringer af vores portefølje.
Teamet står overfor en udvikling hvor vi skal bevæge os mere over mod digitalisering af forskellige områder af driften. Herunder blandt andet digitalisering af flyttesyn og implementering af et opgavestyrings system.
Som teamleder i beboelsestemaet bliver du personaleleder og faglig sparringspartner for i alt 9 medarbejdere, fordelt på ejendomskontorets medarbejdere, en fagkoordinator og viceværter.
Du sikrer koordinering og udførsel af alt imellem ind- og udflytninger, ad hoc-opgaver og mindre renoveringsopgaver. Derudover styrer du økonomi, budgetter og beboermøder sammen med vores administrator, som du også er kontraktholder overfor.
Du kommer til at arbejde med alt fra udlejning, planlægning, analyse, styring og eksekvering af drift og vedligehold af alle vores private- og almenboliger.
Som leder er du åben, lyttende og viser tillid til dine medarbejdere. Du kommer til at indgå i en faglig og social stærk enhed, hvor du bidrager med egen erfaring, så vi sammen sikrer vedligehold og optimal drift af de kommunale ejendomme på Frederiksberg.
Du skal sammen med støtte fra en fagkoordinator understøtte enhedschefen i at udvikle og optimere Ejendomsservice og Drift som en samlet enhed sammen med de øvrige tre teamledere, der har ansvaret for selvstændige teams, der sikrer drift og vedligehold af den øvrige ejendomsportefølje.
Vi vil se det som en fordel, hvis du har en teknisk baggrund som fx bygningskonstruktør, ingeniør eller anden erfaring fra det byggetekniske område med et ben indenfor ejendomsadministration. Du har erfaring med, eller har mod på, ledelse og udvikling af medarbejdere samt en større ejendomsportefølje. Du er vant til at rumme forskelligheden blandt brugere og lejere. Det er samtidig en fordel men ikke et krav, hvis du har erfaring fra en politisk ledet organisation.
Vi forventer
- Du er en synlig personaleleder, der viser tillid, inddrager medarbejderne og sætter fælles retning
- Du skaber tydelighed om prioriteringen af ad hoc-opgaver og ressourcer samt sikrer fremdrift og sparring for teamets drifts- og vedligeholdelsesopgaver
- Du er servicemindet og kan skabe en god dialog med alle beboerne og på alle niveauer i organisationen
- Du er kommunikativ stærk også skriftligt, da du skal udarbejde skriftlige oplæg til mange forskellige aktører
- Du har evnen til at tænke strategisk og drive udviklings- og forandringsprojekter inden for Facility Management med fokus på ejendomsdrift og porteføljestyring
Vi tilbyder muligheden for at præge udviklingen inden for drifts- og ejendomsområdet. Du bliver en del af en social og dynamisk arbejdsplads, hvor du får mulighed for stor indflydelse på udformningen af arbejdsdagen og en bred berøringsflade med spændende udviklingsopgaver. Du vil som teamleder referere til enhedschefen for Ejendomsservice og Drift.
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af individuelle tillæg efter kvalifikationer og erfaring. Starttidspunktet for ansættelsen forventes at være den 1. juni 2024.
Har du spørgsmål?
Har du brug for at høre mere, inden du søger stillingen, er du velkommen til at kontakte Ejendomsservice og Driftschef Peter Borgselius på mail pebo01@frederiksberg.dk.
Vi indkalder løbende til samtaler og opfordre alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, region etnisk tilhørsforhold eller handicap. Ansøgning og cv sendes, så den er modtaget senest den 14. april 2024.
Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Frederiksberg Kommune, Smallegade 1, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6018210