BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at være en del af et ambitiøst lederteam, der arbejder på at skabe det bedste botilbud til voksne mennesker med udviklingshæmning og autisme? Vil du udfordres og arbejde sammen med andre ildsjæle, ledere som medarbejdere, der lykkes med kerneopgaven? Så leder vi efter dig til vores team på Betty, da vores ene leder går på barsel.
Vi søger en engageret og erfaren afdelingsleder, som sammen med os, ønsker at skabe et tidssvarende botilbud der med udgangspunkt i specialiseret viden om handicaps, skaber de bedste betingelser for høj livskvalitet for bostedets beboere.
Barselsvikariatet kobler sig til Bettys autismeafdeling på 4. etage. Etagen er et § 108 tilbud, hvor der bor 10 beboere mellem 19-60 år. Der er 15 faste medarbejdere samt en fast vikargruppe.
Det metodiske grundlag der arbejdes efter tager sit udgangspunkt i TEACCH og Low arousal, der har forudsigelighed – overskuelighed – visualisering og tryghed som nøgleord. Det er vigtigt, at du har kendskab til autisme og metode, da du skal lede fagprofessionelle.
Du vil i det daglige få et tæt samarbejde med de tre andre afdelingsledere samt tilbudsleder på Betty, så du aldrig behøver at stå alene med alle udfordringerne. Vi leder derfor efter en afdelingsleder, der sætter pris på samarbejde og både kan arbejde med det strategiske blik for afdelingen og botilbuddet som helhed. Derudover indgår du i et tæt samarbejde med medarbejderne, de pårørende og Frederiksberg Kommunes sociale indsatser.
Ledelsesansvaret omfatter opgaver inden for både driftsledelse og personaleledelse, herunder:
- Du har viden om autisme og kan bistå med sparring til personalet
- Du vil være med til at udvikle autismeområdet
- Du tager ansvar for vagtplanlægning, drift og budgetter
- Du har erfaring for at kunne løse opgaver alene og kan tilrettelægge din egen tid
- Du er i stand til at sætte en ramme og være i stand til at håndtere dilemmafyldte problemstillinger
- Du kan holde fokus på retning og trivsel hos borgere og medarbejdere
- Du kan sikre implementering/opretholdelse af gældende lovkrav til botilbud.
Vi tilbyder et vikariat, hvor du som afdelingsleder får dygtige medarbejdere, vil få stor indflydelse på udviklingen af botilbuddet. Vi leder efter en profil med ledelseserfaring og et udpræget organiseringstalent. Du kan holde fokus på at skabe de bedst mulige rammer for arbejdet med kerneopgaven på tilbuddet, og du finder det spændende at arbejde i feltet mellem styring af rammer og fokus på trivsel og arbejdsglæde.
Vikariatet er på 37 timer ugentligt og ønskes besat 01.01.2025 og vil vare til og med 31.12.2025. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og løn forhandles med den forhandlingsberettigede organisation med udgangspunkt i din erfaring og kvalifikationer.
Deadline for ansøgning er 22.11.24 kl. 12. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 48.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lene Nicolaisen på telefon 28984033 eller Betina Charlotte Haa Sørensen på telefon 28980818.
Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener 104.305 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, handicap, race, hudfarve, religion eller tro, politisk anskuelse, seksuel orientering, kønsidentitet, kønsudtryk eller kønskarakteristika eller national, social eller etnisk oprindelse.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Frederiksberg Kommune, Betty Nansens Alle 51, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6147898