Sikringskonsulent til sikringsområdet i Københavns Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at bruge din tekniske baggrund og erfaring til skabe effektive og bæredygtige løsninger på sikringsområdet i Københavns Kommune?
Motiveres du af at indfri vores ambition om at løfte kvalitet og effektivitet i arbejdet med sikring på tværs af Københavns Kommune?


Om stillingen
Vi søger en kollega, der sammen med vores erfarne sikringskonsulent kan bidrage med at omsætte viden og erfaring om sikring, bygninger og anvendelse til effektive løsninger. Du skal bl.a. bidrage til følgende opgaver og initiativer både selvstændigt og i samarbejde med dygtige kolleger:

  • Rådgive enheder i Københavns Ejendomme og forvaltninger ved valg og projektering af sikringsløsninger.
  • Medvirke til at udarbejde og implementere business cases på sikringsområdet.
  • Medvirke til udarbejdelse af bygherrekrav til brug ved nybyggeri og renovering af eksisterende sikringsløsninger.
  • Deltage ved samling af systemejerskaber og konsolidering af leverandører og anvendte systemer på tværs af Københavns Kommune.
  • Forbinde Københavns Kommunes risikostyringspolitik med det rette sikringsniveau på ejendomsniveau og de rette sikringsløsninger indenfor tyverialarm, adgangskontrol, mekanisk sikring og kameraovervågning.
  • Medvirke til at understøtte brugervenlige sikringssystemer til medarbejdere, borgere og foreninger i Københavns Kommunes ejendomme.
  • Medvirke ved genforhandling af aftaler og markedsdialoger ifm. udarbejdelse af udbudsmaterialer på vagt- og sikringsområdet.
  • Medvirke til at reducere antallet af utilsigtede hændelser, fx indbrud, hærværk, trusler m.fl. ved valg af rette sikringsløsning.
Om dig
Vi forventer, at du har minimum et par års erfaring gerne fra en kommune eller en lignende politisk styret organisation, eller at du har erfaring som leverandør indenfor sikringsområdet i en kommune eller en lignende organisation. Derudover forventer vi, at du:

  • gerne har en teknisk orienteret uddannelsesbaggrund, fx som elektriker eller bygningskonstruktør
  • måske er eksamineret sikringsleder
  • gerne har erfaring som projektleder på sikringsprojekter
  • trives med interessenthåndtering i en stor organisation og evner at samarbejde med mange forskellige faggrupper
  • arbejder selvstændigt, struktureret og kan overholde deadlines
  • er god til at bevare overblikket og kan håndtere flere sideløbende projekter
  • er detaljeorienteret og følger dine opgaver til dørs
  • kan formulere dig godt både mundtligt og skriftligt, og hvis du er erfaren i Excel, er det et plus
Vi tilbyder
Vi tilbyder en arbejdsplads med en høj udviklingskadence, hvor der er rig mulighed for at tage ansvar og prøve kræfter med et vigtigt udviklingsprojekt i Københavns Ejendomme. Hos os får du stor indflydelse på og er med til at forme indhold i jobbet, og vi har fokus på udvikling, sparring og tillidsbaseret ledelse. Du vil blive en del af et stærkt fagligt miljø bestående dygtige kolleger, der arbejder med udviklingsopgaver og drift på tværs af centeret. Vi tilbyder desuden fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden med mulighed for god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Om os
Du ansættes i teamet Driftsudvikling og Ressourcer, der er en del af enheden Facility Services i Center for Ejendomme i Københavns Ejendomme. Teamet har også opgaver ift. at udvikle nye løsninger på FM-området og har ansvaret for håndtering af erhvervsaffald og miljøledelse. Vi arbejder projektorganiseret og i tæt samarbejde med resten af organisationen. Facility Services består også af FM Drift, der driver vores administrative ejendomme.

Center for Ejendomme udfører ejendomsservice, ejendomsadministration samt køb, salg og leje af Københavns Kommunes ejendomme. Vores services er blandt andet viceværtservice, vagttjeneste, affaldshåndtering m.m. Vi tager størst mulige hensyn til behovene hos de borgere og kolleger, der bor, færdes eller arbejder dér, hvor vi har ansvaret for ejendomsservice. Vi har fokus på, at vores kunder kan koncentrere sig om deres mål og kerneopgaver. Med det udgangspunkt vil vi levere effektiv og professionel ejendomsservice.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er fuldtid (37 timer ugentligt) og til besættelse hurtigst muligt eller den 1. september 2023. Du vil referere til teamlederen for Driftsudvikling og Ressourcer. Du ansættes efter gældende overenskomst med Københavns Kommune og efter principperne for Ny Løn. Arbejdspladsen er på Borups Allé i København NV.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du er velkommen til at kontakte teamleder Simon Levin på 3060 3673.

Søg via linket senest onsdag den 21. juni 2023
Vi forventer at afholde samtaler i uge 26 og evt. 27, hvis der er 2. samtale.

Københavns Ejendomme
Københavns Ejendomme har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m².
Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192452&DepartmentId=23114&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5846087

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet