BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du spille en helt central rolle i at vedligeholde og udvikle processer og dokumenter i sikkerhedsledelsessystemet på tværs af Banedanmark? Og er du procesorienteret og går op i at sikre god kvalitet i opgaver? Så er du måske vores nye Process Manager kollega.
I Banedanmark er vi i fuld gang med at forberede fornyelsen af vores sikkerhedsgodkendelse som infrastrukturforvalter og vi søger flere nye kollegaer, der vil være med til at sikre, at vores sikkerhedsledelsessystem er implementeret og effektivt.
Du bliver en del af sektionen Processtyring, som består af i alt 20 medarbejdere, en elev og 2 teamledere, og du får en stor rolle i forbindelse med at sikre, at relevante jernbanesikkerhedsmæssige krav er forankret i processer, og at proces og praksis stemmer overens. Målet er et processystem som er brugervenligt og hjælper organisationen med at sikre, at opgaver kan løses effektivt og korrekt.
Du vil i det daglige referere til teamleder Stine Arndt Bjarnov og bliver en del af et team bestående af 11 dygtige Process managers og en systemadministrator. Vi sætter en ære i at levere gode resultater og på at opbygge gode relationer til hinanden ud fra devisen om, at vi er på arbejde en stor del af vores vågne timer, så det skal være en god oplevelse.
Vi sikrer høj kvalitet og har et skarpt øje for at optimere arbejdsgange
Teamet har ansvaret for at Banedanmarks jernbanesikkerhedsbærende aktiviteter er dokumenteret i processer i sikkerhedsledelsessystemet og efterlever relevante krav, og at medarbejderne i organisationen kender deres ansvar. Vi driver Banedanmarks processystem og har det overordnede ansvar for omkring 200 processer. Herudover har vi ansvaret for kompetencestyring, som sikrer, at medarbejderne i jernbanesikkerhedsorganisationen har dokumenteret de kompetencer, der er krævet for at arbejde med jernbanesikkerhed.
Vi kan naturligvis ikke lykkes alene, og derfor arbejder vi en stor del af tiden ud i organisationen for at sikre, at det faglige indhold i processer og dokumenter afspejler virkeligheden. Du skal derfor både have lyst til en udadvendt stilling og samtidig kunne trives med opgaver, der kræver administrativ fordybelse.
Dit arbejdssted bliver vores moderne, lyse hovedkontor centralt i København ved Dybbølsbro Station og Fisketorvet. Der kan være rejseaktivitet mellem Banedanmarks lokationer landet over, såfremt det er nødvendigt i forbindelse med dine opgaver.
Vi søger dig som er struktureret, systematisk og selvstændig
Det er din erfaring og profil, som er afgørende og ikke din uddannelse. Derfor kan du både være nyuddannet eller komme med konkret erfaring inden for interessenthåndtering og dokumentation af processer, gerne indenfor ledelsessystemer. Det er ikke væsentligt, at du har kendskab til jernbane på forhånd. Vi lægger til gengæld stor vægt på dine personlige kvalifikationer. Det er vigtigt, at du:
- er struktureret og sikrer høj kvalitet i dine leverancer
- kan håndtere og systematisere store mængder information
- tager teten på opgaver, hvor løsninger skal findes undervejs
- arbejder selvstændigt med egne ansvarsområder
- trives i en hverdag, hvor to dage ikke er ens og opgaver ofte overlapper hinanden.
Vi har et stærkt fagligt miljø og møder opgaverne og hinanden med en stor ordentlighed fagligt som menneskeligt. Vi er en arbejdsplads med højt humør, hvor ledelsen deltager aktivt i realiseringen af vores ambitioner.
Du kan se frem til at blive del af et stærkt hold, hvor nøgleordene er videndeling, sparring og faglig nysgerrighed. Tonen i vores team er uformelt og arbejdsmiljøet præget af imødekommenhed og hjælpsomhed.
Banedanmark kan desuden tilbyde fitness rum, Falck Health Care sundhedsordning og mulighed for at arbejde hjemmefra i perioder, hvor opgaverne tillader det.
Der er plads til alle, og vi har styrket arbejdet med diversitet og mangfoldighed, og har netop tilsluttet os det europæiske initiativ Women in Rail.
Løn
Som akademiker ansættes du efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og AC.
For HK er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 4, Hovedstad.
For både AC og HK gælder det, at den endelige løn fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer, samt at der tilkommer pension i henhold til overenskomsten.
Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen så kontakt sektionschef Dina Juell-Sundbye på telefon 40 40 22 47. Send ansøgning og CV ved at klikke på linket ”Søg stillingen” og følg instruktionerne. Vi indkalder til første samtaler i uge 32 og 33.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Carsten Nieburhs Gade 43, 1577 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=192483&DepartmentId=22245&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5874433