Økonomimedarbejder til barselsvikariat

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

HK Danmark søger erfaren økonomimedarbejder 

Trives du med struktur og detaljer, og har du erfarng med regnskab?

Trives du med fællesskab i et fagligt miljø, hvor der også er gode muligheder for at udvikle sig?

– så er du måske den kollega, vi søger i Team Finans til vores barselsvikariat.

 

I Team Finans er vi 10 medarbejdere, og vi er en del af HK Danmarks økonomiafdeling med i alt 32 fagligt stærke medarbejdere. Udover Team Finans består afdelingen af Team Budget & Regnskab og Team Løn & Rejser. Økonomiafdelingen servicerer hele HK-organisationen. Vi ser økonomiområdet i HK som en helhed, og arbejder løbende bl.a. med at udvikle og optimere administrationen i vores processer.

 

Disse spændende opgaver kan blive dine

Du indgår i et fagligt stærkt team, der arbejder med HK’s virksomhedsregnskab og A-kassens regnskab til den statslige myndighed. Dine opgaver vil primært være med det statslige regnskab i vores A-kasse-bogholderi. Opgaveløsningen kræver indsigt i og viden om lovgivningen på A-kasseområdet, så kendskab hertil vil være en fordel.

 

Vi arbejder med økonomisystemet Microsoft Dynamisk AX 2012 som opgraderes til Microsoft Dynamics 365 FO oktober 2023. Derudover anvender vi medlemssystemet Modulus. Har du kendskab til disse systemer, vil det være en fordel, men det er ikke en betingelse.

 

Vi søger en kollega, der efter introduktion, selvstændigt kan varetage opgaver inden for følgende områder:
 

  • Bogføring og afstemning (herunder af banker)
  • Finansbogholderi og debitor
  • Bankindbetalinger og udbetalinger til medlemmer
  • Indlæsning og bogføring af posteringsfiler samt E-indberetninger til Skat
  • Kontingent (indbetalinger, fordeling, afregninger).

 

Din faglige profil

Det er en forudsætning, at du har god regnskabsmæssig forståelse, kombineret med et kendskab til arbejdsgange i en større virksomhed eller organisations økonomiafdeling. Dette er erhvervet gennem relevant regnskabsuddannelse og/eller flere års erfaring fra en større virksomheds eller organisations økonomifunktion.

 

Derudover vil det være en fordel, hvis du har viden om lovgivningen på A-kasseområdet og erfaring med projektdeltagelse og med at standardisere, effektivisere og digitalisere regnskabsprocesser. Du er selvfølgelig stærk i Excel.

 

Hvem er du?

  • Du trives i samarbejdet med andre mennesker, såvel nære kolleger som andre samarbejdspartnere i en stor organisation. Du kendetegnes af godt humør, en stabil indsats og befinder dig godt i en travl og omskiftelig hverdag, hvor der er udvikling, energi og forandring
  • Du har flair for IT og digitalisering, tænker innovativt og har øje for mulige effektiviseringer i processer og arbejdsgange og kan gennemføre disse i tæt samarbejde med teamet
  • Du har en proaktiv tilgang til arbejdet og inspireres af ny viden og sikrer vidensdeling i teamet
  • Du trives med både rutineprægede og mere krævende opgaver, som forudsætter selvstændig planlægning og beslutning, og du er derfor god til at prioritere dine arbejdsopgaver.

 

Hvad kan vi så tilbyde dig?

Vi kan tilbyde ansættelse i et spændende og alsidigt job, hvor du har stor indflydelse på dine arbejdsopgaver og arbejdstid – herunder mulighed for optimering af processer og arbejdsgange. Vi arbejder i en uformel atmosfære og vægter trivsel om godt arbejdsmiljø højt også på de mere travle dage. Faglig og personlig udvikling prioriteres højt.

 

Vi tilbyder attraktive løn- og ansættelsesvilkår i henhold til intern overenskomst med OK-fællesskabet (Klubben HK), herunder en attraktiv pensionsordning og en fritvalgsordning med mulighed for ekstra ferie, løn og/eller pension.

Tiltrædelse 1. august eller snarest herefter.

 

Ansættelsessted: HK’s forbundshus, Weidekampsgade 8, 2300 København S.

 

Yderligere oplysninger

Du kan få yderligere oplysninger om jobbet eller organisationen hos teamleder Kowik P. Nooristani på telefon 3330 4139.

 

Ansøgning

Send din motiverede ansøgning med uddybende CV - ved at trykke 'ANSØG' nedenfor. 

 

Ansøgningsfrist: 11. juni 2023.

 

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler 16. og 20. juni 2023.

 

Alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, race, seksuel orientering, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.


---------------------------------------

 

Med 215.000 medlemmer er HK landets næststørste fagforbund. Vi arbejder blandt andet for gode overenskomster og sunde, sikre arbejdsforhold og hjælper vores medlemmerne med job og karriere. Alt sammen for at give vores medlemmer et godt fodfæste på arbejdsmarkedet både i dag og i morgen.

 

HK Forbundet er en attraktiv arbejdsplads med et kollegafællesskab, hvor vi rækker ud og hjælper hinanden på tværs af teams og afdelinger. Vi arbejder hver dag for at indfri medlemmernes forventninger om god og nærværende service. Det sætter skub i en lang række initiativer og projekter, der er med til at skabe muligheder for, at du som medarbejder kan udvikle dig såvel fagligt som personligt. Målet er, HK skal levere services af en sådan kvalitet, at HK fortsat er det oplagte valg for nuværende og nye medlemmer.

 

Læs mere om HK: www.hk.dk/omhk

Mød tre medarbejdere i HK: https://www.hk.dk/omhk/job-i-hk-fagforening/om-at-arbejde-i-hk-fagforening

 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=4b6c390e)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Økonomi, Weidekampsgade, 2300 København S

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=4b6c390e&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848994

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet