Medarbejder i Dataenheden på Rigshospitalet (1-årigt barselsvikariat)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at arbejde med afregning og patientregistrering på Danmarks største hospital? Så venter der spændende udfordringer og opgaver på en arbejdsplads, hvor faglighed og engagement er fællesnævneren.

En af vores dygtige registreringskonsulenter skal på barselsorlov og derfor søger Rigshospitalets Økonomi- og Planlægningsafdeling en kompetent og motiveret medarbejder til et 1-årigt barselsvikariat i Dataenhedens registreringsteam.

Dataenheden

Dataenheden består af 11 engagerede medarbejdere, der bl.a. arbejder med:

  • Udvikling og fremstilling af datamodeller til styring af udgifter, aktivitet, kapacitet og overholdelse af patientrettigheder mm.
  • Analyser af enhedens ansvarsområder
  • Systemmæssig drift og udvikling af Rigshospitalets BI-portal
  • Vejledning i korrekt registrering i Sundhedsplatformen
  • LPR-indberetning
  • Afregning vedrørende borgere udenfor regionen
  • Organisationsstruktur, SOR-opsætning og organisationsændringer
Dataenheden er en del af Økonomi- og Planlægningsafdelingen, der består af i alt fire enheder, hvor de øvrige tre afdelinger er: Budget, Planlægning og Projektøkonomi.

Afdelingen er præget af en uformel og ambitiøs samarbejdsform, hvor professionalisme, helhedssyn og tillid er bærende værdier. Vi prioriterer et godt sammenhold og kollegialt fællesskab højt, ligesom vi insisterer på en uformel omgangstone og frirum til humor.

Stillingen:

Registreringsteamet varetager opgaver i relation til registreringspraksis og afregning af patientbehandling, men der vil også være andre opgaver i enheden afhængig af din profil. Sundhedsplatformen er Region Hovedstadens patientadministrative system og er det primære arbejdsredskab.

Opgaverne løses både individuelt og i samarbejde med kolleger i Dataenheden ligesom der vil være et tæt samarbejde med de øvrige enheder i Økonomi- og Planlægningsafdelingen, de syv centre og andre stabsenheder på hospitalet og i regionen.

Om dig

Du har en relevant uddannelses- og erhvervsmæssig baggrund, eksempelvis som lægesekretær eller kontorassistent. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med sundhedsplatformen, men det er ikke et krav.

Som person er du god til at samarbejde med andre og skabe gode relationer. Du er åben, udadvendt og serviceminded når du løser dine opgaver med stor omhyggelighed. Der skal være fokus på, at kvaliteten er høj og motivation til at lære nyt.

Løn og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat efter gældende overenskomst. Dit arbejdssted bliver Rigshospitalet med adresse på Blegdamsvej 9, 2100 København Ø.

Kontakt og ansøgning

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte datachef Majken Leegaard på tlf. nr. 2445 9862. Har du specifikke spørgsmål til stillingen kan du kontakte registreringskonsulent Hanne Forchhammer på tlf. nr. 2159 1320 eller registreringskonsulent Anette Hillingsæther på tlf. nr. 2478 1017. Du kan finde generelle information om Rigshospitalet som arbejdsplads på www.rigshospitalet.dk

Vi forventer at afholde samtaler d. 22. juni 2023.

Ansøgningsfrist: 20. juni 2023.





INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Rigshospitalet, Blegdamsvej 9, 2100 København Ø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=249966&DepartmentId=17134&MediaId=4710&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5847071

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet