BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
DOX er en ung og dynamisk virksomhed i vækst, der er dedikeret til at hjælpe vores kunder med at navigere i den komplekse verden af visa og legaliseringer. Vores primære fokus er at levere en personlig og professionel service, der sikrer, at vores kunder kan spare tid og overholde deres deadlines. Vi betjener store danske virksomheder, der opererer globalt, og vi er stolte af at være en pålidelig samarbejdspartner for dem.
Jobbeskrivelse
Som vores nye kundeservicemedarbejder bliver du en central figur i vores team, hvor du vil håndtere vigtige administrative opgaver. Dine opgaver vil primært bestå af kundeservice via mail og telefon, samt administrativt arbejde i form af:
- Oprettelse af ordrer
- Koordinering af opgaver (indlevering på ambassader, oprettelse af sager hos partnere i udlandet)
- Opfølgning på sager
- Gennemgang af visumansøgninger til diverse lande
- Sagsstyring
Din profil
Vi søger en engageret og serviceminded person, der nyder at løse administrative opgaver og stræber efter at levere enestående kundeservice. Du har evnen til at tilpasse dig forskellige processer og trives med at arbejde struktureret og detaljeorienteret. Du er flydende i både dansk og engelsk, både i tale og skrift, og har kørekort.
På sigt arbejdes der mod at etablere en salgsafdeling og gennemgå en digitaliseringsproces i form af etablering af et bedre ordre- og faktureringssystem. Det er en spændende proces, du kan være med til at drive, udvikle og forme.
Arbejdstid og vilkår
Du vil blive ansat som funktionær med en 3-måneders prøveperiode. Arbejdstiden er mandag til fredag fra kl. 8:00 til 16:00.
Vores team
Vi er et lille team, der udviser maksimal fleksibilitet over for kunden og er altid klar til at træde ud af boksen for at finde den bedste og nemmeste løsning. Vi sætter stor pris på åbenhed, humor og investerer gerne i os selv og hinanden for at skabe et behageligt arbejdsmiljø.
Din fremtid hos DOX
Vi er en virksomhed i vækst, og vi ønsker en medarbejder, der ønsker at være med på rejsen. Du vil indgå i operationen og være med til at skabe struktur i vores kundeservice. Der vil også være mulighed for at udvikle sig inden for ledelse, salg, bogføring eller andre områder, du brænder for. Vi er åbne for gode ideer og søger en medarbejder, der har initiativ og drive til at udvikle sin egen stilling i virksomheden.
Ansøgning
For at ansøge, send en mail med overskriften "Kundeservice" til info@doxvl.dk . Vi forventer opstart den 3. juli 2023 og indkalder til samtaler løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning. Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
DOX Visas & Legalisations ApS, Sværtegade, 1118 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: info@doxvl.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5847095