BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger to lærere med kompetencer inden for et eller flere af fagene dansk, idræt, matematik samt håndværk & design.
"Her hører jeg til, her er jeg værdsat, her har jeg betydning for andre.
Børn lærer af at lykkes.
Alle børn gør deres bedste.
De voksne har ansvaret for at hjælpe barnet til at lykkes og for at skabe rammer, barnet kan være og udvikle sig i."
Kan du se dig selv i ovenstående børnesyn, og har du lyst til at være en del af vores dynamiske indskoling? Så læs endelig videre.
Om os
Grøndalsvængets skole er en velfungerende og velsøgt folkeskole beliggende i grønne omgivelser i Københavns nordvestkvarter. Skolen har ca. 550 elever og 65 engagerede medarbejdere. Grøndalsvængets Skole vokser i disse år og får flere og flere elever, og den er gået fra at være en tosporet til en tresporet skole. Skolen har for nylig afsluttet en renovering og udbygning således, at vi nu fremstår som en flot skole og fritidshjem med moderne læringsmiljøer.
Vi søger i dette skoleår to lærere til de yngste klasser i indskolingen, hvor både matematik- og dansklærere deles om klasselærerfunktionen. Vi søger to lærere, der sammen med de øvrige dygtige årgangsteam i indskolingen vil samarbejde om at skabe et trygt, udviklende og inspirerende læringsmiljø for børnene. Udover de nævnte fag vil skemaerne bestå af øvrige indskolingsfag. Da fagfordelingen endnu ikke har fundet sted, vil der være mulighed for indflydelse på det endelige skema.
På Grøndalsvængets skole er vi afdelingsopdelt i to afdelinger: 0.-5. klasse og 6.-9. klasse. Lærere og skolepædagoger er organiseret i årgangsteam, og der holdes ugentlige skemalagte årgangsmøder, hvor I har fokus på opgaven om at skabe læring, trivsel og udvikling for årgangens børn samt på teamudvikling.
Vi har en engageret forældregruppe og en god blanding af dejlige børn fra forskellige miljøer.
Skolen har igennem en årrække arbejdet målrettet med indsatsområderne trivsel, medbestemmelse, klasseledelse og faglighed, og skolen lægger vægt på disse værdier, der bl.a. afspejler sig i afprøvning af nye metoder i forhold til at optimere elevernes læring, fx anvendelse af Co-teaching-strukturer. Vi har stort fokus på udvikling af inkluderende læringsmiljøer, hvor alle børn oplever sig socialt og fagligt deltagende.
Vi søger to lærere, der
- er læreruddannede og som brænder for sine fag og for at undervise
- har faglige kvalifikationer til at matche opgaverne
- er dygtige klasserumsledere med en relationel tilgang
- er nysgerrige på den enkelte elevs udvikling, og hvad der skal til for at optimere denne
- positive, engagerede og hjælpsomme kolleger
- en skole fyldt med skønne og udviklingsparate elever
- et fagligt professionelt fællesskab med et velfungerende teamsamarbejde
- skønne og inspirerende fysiske omgivelser
Stillingen er omfattet af ”overenskomsten for lærere i folkeskolen” samt ”aftale om løn i folkeskolen - Københavns Kommune”.
Yderligere oplysninger kan fås på skolens hjemmeside eller ved at kontakte skoleleder Kristoffer Gregersen på 3366 9350.
Søg via linket senest fredag den 9. juni 2023
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192163&DepartmentId=19340&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5838732