BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Beskrivelse
Er du omstillingsparat og har du lyst til at være en del af en bæredygtig dansk fødevarevirksomhed, hvor du vil få et tæt samarbejde med virksomhedens regnskabschef? Har du lyst til at indgå i en alsidig arbejdsdag, hvor det er væsentligt at du både trives med selvstændige og samarbejdsorienteret arbejdsopgaver? Så er denne stilling som Senior Accountant hos Meyers lige noget for dig.
I denne stilling vil du som Senior Accountant blive en del af et engageret team af syv kompetente medarbejdere. Du vil få en dynamisk hverdag med et bredt spænd af arbejdsopgaver fra den daglige bogføring til måneds- og årsafslutning. Derudover vil du bistå regnskabschefen ved optimering af processer og systemer samt være backup for regnskabschefen. Du vil indgå i et engageret team, hvor man har et øget fokus på at hjælpe og støtte hinanden i dagligdagen.
Stillingen er på 37 timer
Dine opgaver vil blandt andet være:
Arbejdsopgaver
- Bogføring
- Afstemninger
- Hjælpe/sparre med regnskabsmedarbejdere omkring bogholderi
- Controlling af regnskabsmedarbejdernes arbejde
- Måneds- & årsafslutning
- Backup for regnskabschef
- Kommunikation med øvrige organisation
- Hjælpe regnskabschef med at optimere processer/systemer
- Løbende ad hoc-opgaver
Meyers er en dansk fødevarevirksomhed, som i mere end 30 år har arbejdet for at fremme kvaliteterne i den danske madkultur og fødevarer. I Meyers har de et stort fokus på bæredygtighed, økologi og klima, og har i alt otte forretningsområder. Som Senior Accountant vil du få din daglige arbejdsgang på Meyers hovedkontor i et åbent kontormiljø i det centrale København blandt kompetente og engagerede kollegaer.
Du tilbydes
- 37 timer.
- 5 ugers ferie + 5 feriefridage
- Fleksible arbejdstider
- God pensionsordning
- Sundhedsforsikring
- Sociale arrangementer
- Løn efter kvalifikationer
Du har lyst til at indgå i et uformelt arbejdsmiljø, hvor du både vil sidde med samarbejdsorienteret- og selvstændige arbejdsopgaver. Derudover har du lyst til at lære og besidder et energisk arbejdsdrive og gåpåmod. Samtidigt er det væsentligt at du trives med hands on opgaver, er detaljeorienteret og kan bevare et overordnet overblik.
IT-kompetencer
Erfaring med Navision eller Business Central.
Erfaring & uddannelse
Erfaring fra en lignende stilling er vigtigere end uddannelse.
Sprog
Dansk.
Kontaktpersoner
Søren Christiansen & Caroline Jakobsen.
Ansøgningsproces
Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkelt ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.
ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.
Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=2737624c)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Frederiksberg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Proselection ApS, Hammerensgade, 1267 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=2737624c&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5846581