Bliv undervisningsadministrativ medarbejder i et internationalt institut på CBS

dato

Vi søger en dygtig og serviceminded undervisningsadministrativ medarbejder til et stort og aktivt institut med et godt og internationalt arbejdsmiljø. Stillingen er en fuldtidsstilling og til besættelse fra 1. april 2025 eller snarest derefter.

IOA er et institut med godt 100+ medarbejdere, hvor administrationens kerneopgave er at supportere forskerne og underviserne, og vores samarbejdspartnere, i hverdagen bedst muligt. Som undervisningsadministrativ medarbejder bliver du en del af instituttets administrative team med 11 kolleger, som arbejder sammen om at levere administrativ støtte af høj kvalitet på alle områder.

IOA leverer undervisning til en bred vifte af CBS’ uddannelser og efteruddannelser, og er et meget undervisningstungt institut med et stigende antal opgaver inden for undervisningsadministration. Vi har derfor et behov for flere administrative kompetencer til at håndtere de mange og forskelligartede sager på undervisningsområdet, der er en del af instituttets dagligdag.

Vores nye undervisningsadministrator vil sammen med en række erfarne kolleger håndtere og udvikle IOA’s undervisningsadministration og støtte instituttets fagansvarlige, vores Undervisningskoordinator og institutledelse. Du vil få selvstændigt ansvar for en række specifikke undervisningsadministrative opgaver og indgå i tæt sparring med kollegaer om konkrete institutadministrative opgaver og processer. Vi har ydermere et tæt og godt samarbejde med CBS’s centrale studieenhed og Lokaleadministrationen om undervisning, skemalægning og eksamen.

Arbejdsopgaverne vil primært være relateret til undervisningsadministration - herunder

  • Udarbejdelse af skemaer
  • Lærerbemanding af instituttets fag
  • Tilrettelæggelse af undervisning
  • Administration af projektforløb og kandidatspecialer
  • Administration af CBS Summer University fag der udbydes af IOA
  • Kontakt til og understøttelse af instituttets interne og eksterne undervisere
  • Vedligeholdelse af diverse studiehjemmesider
  • Ad hoc opgaver i sekretariatet

Kvalifikationer / Kompetencer
Vi søger efter en medarbejder med indsigt i og interesse for undervisningsadministration. Du har en positiv indstilling til nye udfordringer, og du trives i rollen som problemløser i en travl hverdag med mange forskellige kontaktflader.

Derudover lægger vi særligt vægt på:
  • Initiativ og evne til at arbejde selvstændigt
  • Du er serviceminded af natur og løsningsorienteret – også når der er pres på
  • Du er struktureret og grundig med dit arbejde og kan lide at optimere arbejdsgange for at sikre en effektiv drift og service
  • Du mestrer dansk og engelsk på højt niveau i skrift og tale

Om IOA Sekretariatet
Undervisningsadministratoren refererer til Sekretariatslederen og er tilknyttet IOA’s sekretariat med 11 erfarne medarbejdere, der varetager fag- og undervisningsadministration, forskningsadministration, og kommunikation, samt 3 faste studentermedhjælpere. Vi kan tilbyde et godt arbejdsklima med hjælpsomme kollegaer i et dynamisk institutmiljø med høj grad af fleksibilitet og indflydelse på egne opgaver og gode udviklingsmuligheder. Der er mulighed for at arbejde hjemme 1 dag om ugen, men arbejdets karakter kræver, at du primært arbejder fra kontoret på Frederiksberg. Arbejdssproget er både dansk og engelsk.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker efter gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer (herunder HK) og Organisationsaftale for kontorfunktionærer i statens tjeneste. Indplacering afhænger af tidligere uddannelse og erfaring. Der vil ved ansættelsen være mulighed for forhandling af personligt tillæg. Arbejdstiden er 37 timer.

Yderligere oplysninger
Kontakt Sekretariatsleder Marianne Aarø-Hansen på maa.ioa@cbs.dk / 29431334 eller Undervisnings Team Koordinator Joan Knudsen jk.ioa@cbs.dk / 38152926 for yderligere information eller en uformel snak om stillingen.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 10. februar 2025. Samtaler forventes afholdt i uge 9.

Rekrutteringsprocessen
Copenhagen Business School inviterer alle kvalificerede kandidater til at søge stillingen. Et ansættelsesudvalg vil vurdere ansøgningerne og indkalde et udvalg af kvalificerede kandidater til samtale.

Et af CBS’ strategiske mål er at fremme mangfoldighed og diversitet i vores organisation. Derfor bestræber vi os på en ansættelsesproces, der mindsker potentiel bias. Vi opfordrer derfor ansøgere til ikke at inkludere foto eller unødvendige oplysninger om personlige forhold i ansøgningen.

Din ansøgning
Du søger stillingen online ved at åbne linket "søg online", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning sammen med eksamenspapirer og CV.

WE TRANSFORM SOCIETY WITH BUSINESS

CBS er et globalt anerkendt business universitet med dybe rødder i den nordiske, socioøkonomiske model. Vi har et bredt fokus på erhvervslivets og samfundets udfordringer i det 21. århundrede. Derfor har vi en samlet portefølje af tværfaglig forskning og uddannelse af høj kvalitet, der har styrket generationer af fagfolk og ledere i den private sektor og andre steder.

Universitetet ligger på Frederiksberg og har ca. 21.000 fuldtids- og deltidsstuderende, 760 fuldtidsansatte videnskabelige medarbejdere, 210 ph.d.-studerende og 680 administrative medarbejdere samt en portefølje af bachelor-, kandidat-, MBA/EMBA-, ph.d.-og efter-/videreuddannelser udbudt på både dansk og engelsk.

Med vores globale profil følger en forpligtelse til at bidrage til udviklingen af transformative kompetencer hos studerende, kandidater og virksomhedsledere gennem vores uddannelsesaktiviteter og muligheder for livslang læring. Komplekse udfordringer kræver en fælles indsats, og derfor fokuserer vores strategi på at styrke nuværende og starte nye partnerskaber med andre videnskaber, erhvervslivet, myndigheder og civilsamfundet.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Copenhagen Business School, Solbjerg Plads, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/7766c95f-1c4a-46bc-85ca-6203700244f4

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet