Ambitiøs digitaliseringskonsulent med specialistviden om M365

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Interesserer du dig for at drive og udvikle adoption samt implementering af M365? Motiveres du af at sætte dig i brugernes sted og forstå deres arbejdsgange på tværs af M365 og den tilhørende dokumenthåndtering? Og har du et skarpt øje for governance, arkitektur og konfiguration? Så er det måske dig, vi har brug for hos InfoDok i Banedanmark.

Til Banedanmarks dokumenthåndteringssektion, InfoDok, søger vi en digitaliseringskonsulent, som skal være med til at sikre en effektiv styring og udvikling af Banedanmarks M365-platform samt den tilhørende dialog med Microsoft, den interne IT-afdeling og brugerne af blandt andet Teams, Planner og andre M365-applikationer, herunder brugen af Microsoft Sensitivity Labels. Vi er i fuld gang med at udfolde og benytte M365-platformens mange muligheder og bygger kontinuerligt videre på vores viden og fremtidige brugsscenarier.

InfoDok er placeret i it-afdelingen med ansvaret for at sikre forvaltning og udbredelse af Banedanmarks administrative dokumenthåndteringssystem SharePoint Online, F2 og dele af M365 samt afleveringer af bevaringsværdige it-systemer til Rigsarkivet. Vores arbejde består i at implementere, supportere, vedligeholde, udvikle, undervise i og rådgive om systemerne, så Banedanmarks forretningsgange og brugerne understøttes bedst muligt og samtidig overholder krav til korrekt dokumenthåndtering og arkiveringsregler som offentlig myndighed. Sammen med disse kerneleverancer arbejder vi kontinuerligt med opgaver og projekter, hvor vi for eksempel øger brugernes bevidsthed om korrekt brug af systemerne, optimerer på processer og politikker eller tage nye applikationer i brug inden for blandt andet M365.

Hos InfoDok kan du se frem til en sjov hverdag med ambitiøse og dygtige kolleger og med mange forskelligartede opgaver både på kontoret og ude i Banedanmarks mange afdelinger. Vores sektion er præget af en uformel omgangstone, hvor der både er plads til fordybelse samt dialog hen over bordene.

Dine primære arbejdsopgaver og tilgang til opgaveløsningen

Vi forventer, at du kan byde ind med eller har erfaring med nedenstående:

  • Rådgivning om M365-applikationer. Dette både i forhold til de strategiske initiativer og ikke mindst support til brugerne af applikationerne på tværs af Banedanmarks forskellige afdelinger
  • Du skal kunne omsætte behov til praksis og være skarp på både anvendelsen og konfiguration af applikationernes mange facetter og muligheder, så de spiller sammen med brugernes behov og arbejdsgange
  • Banedanmark er ISO 27001 certificeret, hvorfor kendskab til compliancekrav inden for blandt andet informationssikkerhed vil være en fordel
  • Du kender allerede til eller evner at finde de relevante kilder til ny viden omkring applikationerne, så Banedanmark kan være på forkant og proaktiv i forhold til nye og kontinuerlige tiltag fra fx Microsoft
  • Kendskab til og erfaring med adoption eller tilsvarende praksis er en fordel
  • Erfaring med opgavekoordinering eller projektledelse er en fordel
Vi står konkret over for at opstarte et projekt om klassifikation på tværs af M365-platformen, hvor vi vil bruge Microsoft Sensitivity Labels. Derudover har vi netop taget samarbejdsdelen af Teams i brug, hvor der er flere leverancer, der skal følges til dørs, herunder governance og drift af et Teams Champion-netværk.

Stærkt indblik i M365 og god it-teknisk forståelse

Du har en relevant akademisk uddannelse eller lignende baggrund, hvor du har opnået viden og it-teknisk forståelse for M365. Du trives med at holde præsentationer og undervise samt give brugervendt kommunikation på skrift. Det er vigtigt, at du har en god indlevelsesevne og stor forståelse for de forretningsprocesser og samarbejder, du kommer til at være en del af. Ansvarlighed og selvstændig opgavevaretagelse falder dig naturligt, og du besidder en stærk eksekveringskraft.

Din kontaktflade til organisationen bliver stor, og du vil skulle samarbejde med mange forskellige fagfolk og ledelseslag. Du får et job i et spændende, udfordrende og uformelt miljø, der giver gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. I InfoDok er vi engageret i vores arbejde, og du vil indgå i et team, hvor vi sparer og hjælper hinanden.

Vi tilbyder dig

Du kommer til at arbejde på Banedanmarks hovedkontor ved Kalvebod Brygge centralt i København. Jobbet kan lejlighedsvis kræve rejsedage til Banedanmarks andre lokationer for eksempel i Ringsted og Fredericia.

Derudover kan vi tilbyde:

  • At blive en del af en sektion med en ambitiøs tilgang til applikationsforvaltning og korrekt dokumenthåndtering som offentlig myndighed
  • En mangfoldig arbejdsplads med en uformel omgangstone
  • Gode muligheder for kompetenceudvikling af både faglig og personlig karakter
  • En ledelse som er tydelig om formål og retning
  • Løbende feedback på dine præstationer og opgaver
  • God balance og fleksibilitet mellem arbejds- og privatliv
Løn
Som akademiker ansættes du efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og AC.

For HK er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/SAMDATA, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark.

Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 4. Den endelige lønindplacering beror på en vurdering af de individuelle kompetencer og kvalifikationer. Udover basislønnen kommer pension og eventuelle lokale tillæg.

Ansøgning og kontakt
Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte sektionschef Kim Adamsson Feldborg. Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV og eventuelt relevante eksamenspapirer. For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Frederiksberg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Carsten Nieburhs Gade 43, 1577 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=192382&DepartmentId=22264&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840005

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet